Gå til innhold

Inneholder triomega Woman ekstra A-vitamin?? Hvilke vitaminer tar dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar gravitamin og tre kapsler triomega woman... får håpe det er passelig...! (spyr som en gris, og blir ikke mye frukt og grønt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar noe som heter "gravid" og skal brukes i 1. trimester, pluss omega 3. Lykke til med kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar Gravitamin og Omega 3 ved siden av. Omegaen inneholder noen av de samme vitaminene som Gravitamin, slik at det egentlig blir dobbelt så mye som anbefalt, men hun på apoteket forklarte at de hadde funnet ut at det skal ganske store mengder til før det blir skadelig, så hun mente det ikke gjorde noe å ta dobbelt. Så jeg stoler på det, og håper det er sant! De vannløslige vitaminene spiller det jo ingen rolle med, men de vi snakket om var den andre typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke ha ekstra A-vitamin? Jeg tar 2 tran-kapsler daglig (Møllers), og i dem er det A, D og E-vitamin. Er det feil det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får aldri nok av vitaminer, så du kan ta det meste..tror jeg...jeg tar tran og Folat 0,4mg, men tenkte og kjøpe omega 3 fettsyre..spiser aldri laks, sardiner og lingnede ser du..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...