Gå til innhold

August: bekymret for lite spark


knærten71

Anbefalte innlegg

Hei er ny her på bim og går for tiden å bekymrer meg for lite spark hos min lille. Er 32 uker på vei og de siste dagene er det nesten ingen spark. babyen har vært aktiv og sparket hardt og mye siden uke 17. jeg kjenner bevegelse og at det liksom "ormer " i magen men ingen ordentlige reale spark. Babyen ligger med hode i bekken men er bevegelig. Kommer ikke igjennom på telefonen hos jordmor eller lege så jeg spør dere eksperter. Bør jeg være bekymret? Er det plassmangel? Stimulert med lyder, sukker, frukt og stryking men lite respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært veldig bekymret ang. det samme men det er trangt der inne,dessuten sover den lille opp til 90% av tiden.Du har ikke prøvd deg med en kopp kaffe? det fungerer hos meg.Skulle du ikke kjenne noe liv da så ber jeg deg om å ringe legen.-Jeg tror ikke det er noe galt med din lille men hvis du bekymrer deg og føler at noe ikke er helt som det skal så ta kontakt med helsepersonell.

 

En god klem fra meg; ) Lykke til,skal sørge for at den lille sparker deg snart..sender noen vibber; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte og oppmuntring. Vibber mottas med takk. Kaffe er prøvd, isvann og solo nå men ingen respons. Skal prøve å slappe av og klare å vente til i morgen. Disse ringetider er vanskelig å forholde seg til når man er bekymret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så vondt at du er så usikker da.... Sjølv om det som oftest går fint så skjønner eg godt du vil få sjekket opp eg....

 

Eg er også i uke 32 og syns også at det er et anna mønster no enn før... er ikkje dei saftige sparka lenger men meir som ein orm som bukter seg i magen min.. Kjenner også mer press og ser at magen står i spenn...

 

Syns du skal bry deg fint lite om ringetider når du er bekymret...

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei etter at jeg prøvde litt til ringte jeg føden og har tilbrakt 3 timer der.Ble grundig undersøkt og skal følges opp om tre dager selv om alt så normalt ut. Mye fostervann kan være årsaken til at jeg ikke kjenner så mye rørelse. De sa at det var bra at jeg kom.Så nå er jeg så lettet at jeg feirer med sjokolade og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...