Beth84g Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Veit at en ikke skal bruke dette under svangerskapet fordi det kan modne mormunnen og forstyrre hjerterytmen til den lille. Men nå er da den lille såpass stor og sterk at det skulle da ikke gjøre noe??? Noen meninger? Nesten desperat jeg nå. Vil ha ut jenta mi før hu blir for stor!!!!
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Uff! ville aldri prøvd noe som kan forstyrre hjertet til ungen. Da går jeg heller over tiden..
Beth84g Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Vil jo ikke gjøre noe som kan skade ungen min... derfor spør jeg om det er noen som vet. Eneste jeg har hørt er at du ikke skal bruke vibrator før etter 35. uke. Da skal visst hjerterytmen ha stabilisert seg såpass at det er trygt. Men får nok prøve noe annet da.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Det skal kunne funke med orgasme på slutten:) Hva med dusjhodet;)
To små, med øyne blå :-) Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan forstyrre hjerterytmen til babyen jeg da, men jeg har i hvertfall hørt at det kan hjelpe til å modne. Er ganske desperat selv om prøver det gjerne hvis det ikke kan skade babyen..
Beth84g Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. juli 2006 En skulle ikke tro det forstyrra hjerterytmen mer enn en vibrerende stol som en kan bruke på helt nyfødte... hm. Jeg får gjøre ett forsøk på å bli godvenn med dusjen jeg da Nettopp gått tur og sitter nå å spiser grøt med MASSE kanel på... i varmen. MMM deilig. Men jeg kjenner det murrer som bare det i låra så jeg skal nok ut å gå igjen snart.
Hoppetussa Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg begynner å bli ganske utålmodig selv her jeg sitter og peser i varmen, men ville nok ikke brukt vibrator nei. Har hørt om ei som har fått satt i gang tre fødsler ved å sette seg på rompa og ake nedover trappa, men selv det er vel ikke noe særlig i forhold til morkaka... Så jeg sverger til gåturer, kanel og bringebærte!
Beth84g Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2006 Hehehe... hørtes sunt ut for bekkenet hihi synes jeg ser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå