Gå til innhold

Bevegelse eller ikke?

Anbefalte innlegg

Går det fint med dere jenter?

Jeg er i 10 uke (9 +3) og undrer fælt på om det er bevegelse jeg kjenner i magen nå.. Har ikke følt det slik tidligere i svangerskapet. Og det er kun av og til det dukker opp. Er vanskelig å forklare hvordan det er, men det kommer fra midten av magen og føles nesten ut som det er noen som "kiler" meg...

Kan det være bevegelse? Eller er jeg helt bak mål??? he,he..

Noen andre som føler det samme??? Eller som har andre erfaringer i forhold til bevegelser??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5548546-bevegelse-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(bare innom og titter litt jeg...)

Jeg lurer litt på det samme, jeg er 10+1 i dag og mener jeg har kjent noe bevegelser i de siste dagene. Jeg har en datter på litt over 2, og når jeg gikk gravid med henne kjente jeg de første bevegelsene rundt 16 uker. Men det heter seg jo at man kjenner det tidligere når man har vært gjennom det før.

Jeg vet ikke jeg.. men det minner om det jeg kjente sist, så jeg velger å tro at det er lille spiren der inne som begynner å røre litt på seg :)

(lister meg ut igjen..)

Må muligens skuffe deg litt jeg da....ettersom du sier du kjenner det fra midten av magen, Hvis du tenker på synfysemålinga vet du at lille vakre bebisen ligger godt planta nede i livmora som ikke har kommet opp av bekkenet enda, og om det i så fall har gjort det (pleier å skje i 11 uke) ligger bebisene våre i denne tiden alikevel nokså langt nede. =)

Andre gangs gravid selv i 10 uke, og må innrømme jeg kjenner igjen den følelsen du beskriver...thi, hi!

Tenker bare det er kroppen som jobber for å gi det beste til lille nurket på en litt merkelig men koselig måte....og ser heller fram til jeg virkelig kjenner det ekte sparket hvor det ikke ligger noen tvil! For det er jo den deiligste følelsen uansett!! ;O)

Vi har god tid til å kjenne på sparka, nå kan vi bare nyte tiden hvor vi vet det vokser noe herlig inni oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...