clio Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 I de siste dagene har jeg følt meg anderledes. Tyngere i kroppen og MYE mer sliten. Dessuten er jeg enda mer sippete og utålmodig. Selvfølgelig kan det være varmen men... Slik var jeg sist da det nærmet seg fødsel også. Og det var midt på vinteren. Har ikke termin før om tre uker og har ikke regnet med å føde før tiden. Jeg har hatt like fødsler som søster og vi har aldri født før tiden. Det bør ikke skje noe enda. Har ikke gjort så mye klart enda...... Barnerommet er ikke ferdig, tøyet etter storebror er fremdeles på loftet, det samme gjelder barnevogn og vugge..... Det ordner seg vel. Trodde at fødsel nesten ville starte i natt.....men jeg synes godt at den kan ligge litt til, slik at mor får ordnet alt, og permisjonsplanene ikke må endres. Tror jeg skiller meg ut med at jeg synes at det er greiet å vente, ser at de fleste her inne er klare for å føde.
m*78 Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 De fleste er nok ganske klar for fødsel når det er tre uker igjen. Har selv 7 uker til termin, så venter ikke at det skjer noe her på en stund ennå. Tror nok at samtidig som man blir glad for at "nå skjer det", så kommer det nok litt uventet på mange 3 uker før. Man kjenner at man ikke har fått ferdig alt, å blir nesten litt stresset av det hele. Men babyen kommer når den er klar den, uavhengig hva vi har fått gjort istand hjemme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå