Rivella Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hei Jeg har vært i kontakt med ammehjelpen, og ble oppfordret til å henvende meg til ammepoliklibnikken på Ullevål. Klarer imidlerid ikkre å finne telefonnummer eller annen kontaktinformasjon til denne. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk for hjelpen!
Lilleh Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Ammepoliklinikken: 23 01 56 72. Barselavdeling 2a: 23 01 58 60 (også på hotellet. de kan sikkert videreformidle hjelp om du ikke får tak i dama på ammeploklinikken). Ellers har også noen helsestasjoner en slik ammehjelpetjeneste, og jeg fikk god hjelp på "min" helsestasjon på Grunerløkka.
Rivella Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Hei Takk for svar :-). Synes dessverre min helsestasjon har vært lite flink til å veilede i forbindelse med ammeproblemene mine, så jeg håper at ammepoliklinikken kanskje kan komme med litt flere og bedre innspill.
Lilleh Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Jeg var ikke fornøyd med oppfølgingen jeg fikk der.. F.eks sa jeg at jeg trodde jeg hadde sopp.. nei, de kunne ikke se noe... Så snakket jeg med en ammehjelper, gikk til legen (som heller ikke visste stort om sopp), fikk resept på mycostatin til meg og gullet, og smertene ble borte på 14 dager.. Men det var meg og soppen min.. Når det gjalt sugeteknikk og lite melk var både hs og ammepoliklinikk enige, og sa at det var "greit" å bruke NAN, sånn at jeg/vi ikke slet oss ut.. Det gjorde at jeg slappet litt mer av! Først når jeg gikk til homeopat fikk jeg nok melk.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå