Gå til innhold

Kjære alle dere som mente at jeg skrev tullete og var en idiot i innlegget til Iselin, det om den "kjekke" spilleren.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om dere leser det innlegge: "har ikke no med svangerskap og gjøre men...." en gang til så ser dere at jeg ikke skriver tullet. Men kun seriøst fra min side!! Det er min mening, og da burde dere kunne respektere det. Jeg begynner med å spørre om hva mannen deres sier, ikke no annet. Jeg hetser dere ikke, slik dere gjør med meg. Responsen deres på at jeg ikke liker og se på sånt er å tulle med meg og le av meg.

Og jeg kan ikke se at jeg har skrevet tull eller gjør no annet dumt på det innlegget. Ser folk kaller meg for nickfanden, men det ser jeg heller ikke no grunn til at jeg skulle være. Jeg har ikke skrevet mye her inne, men likevel så velger jeg og være anonym da mine søstre er her inne. Kan virke som om jeg stiller meg som et offer. Men det er ikke meningen. Jeg skal bare ha det klart at det jeg skrev i innlegget var kun seriøst! Og da syns jeg dere skal respektere det!. Jeg sluttet den diskusjonen for lenge siden, men ser at det er utrolig mange som har tullet videre med det. Og det kaller ikke jeg god folkskikk og god BIM skikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager hvis jeg er en av dem som du føler har trampet deg på tærne her... en av grunnene til at vi nok har reagert som vi har, er at det i det siste har vært en god del "nickfanden" ute og gått her på BiM for å forsure miljøet. En blir litt ekstra mistenksomme da, dessverre...

 

Ikke gi opp BiM, gi hormonfylte jenter en sjanse :) Om du mener det å se på bilder gjør det lettere å begå utroskap så må det få være din holdning. Jeg trenger overhodet ikke være enig, men jeg behøver heller ikke dømme deg for denne holdningen.

 

Beklager igjen :) Og håper du forstår hvorfor vi blir litt lett provoserte her inne innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en trenger aboslutt ikke være enige her inne. Og godt er det. Og etter og ha lest litt her inne så skjønner jeg hvorfor jeg ble besvart her, men følte meg litt fort fordømt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo synd hvis du tar deg nær av at noen reagerer på din mening. Tror igrunn at man reagerer slik fordi du er anonym. Og for å være helt ærlig så syns jeg begrunnelsen din for å være anonym er noe sped. Greit at søsteren din er innpå, men du kan jo ha et nick som ikke avslører hva du heter i virkeligheten. Eller tror du jeg heter Huldra i virkeligheten????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg er anonym er ikke opp til deg og spekulere på. Det er mitt valg. Men du mener altså at dere har grunn til å hetse og gjøre narr av meg for det? Skal jeg bli behandlet som en dritt fordi jeg er anonym? Er det god nok grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at noen skal hetse med noen. Beklager det. Men når du skriver en begrunnelse for noe, må du tåle å få en kommentar på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke god nok grunn å hetse bare pga man velger å bruke anonym-knappen. "Nickfanden" bruker like gjerne et oppdiktet nick som anonym. Det fins mange grunner til å benytte anonym-knappen, dessverre er det en god del her inne som har "anonym-fobi".. hehe :)

 

men jeg ER litt nysgjerrig på hvorfor du ikke bare kan lage deg et eller annet nick så søstrene dine ikke kjenner deg igjen? Og jeg spør ikke for å være frekk, bare fordi jeg er nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røper meg stadig, og da er det lettere og bruke anonym enn å bytte hele tiden... Kanskje ikke god nok grunn, men føler ikke jeg trenger no god grunn... Enkle er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig :) hold på anonym-knappen din du - folk kommer til å bli provosert uansett hva vi gjør/skriver :)

 

du har i hvert fall MIN støtte til å være anonym hvis du ønsker. Så lenge vi alle holder oss til god folke/nettskikk så skal vel det være ok :)

 

ps: blir du å finne med nick etterhvert som alle vet at du er gravid, eller holder du deg anonym for å slippe å få søstrene på nakken sånn generelt sett? jeg snoker videre jeg... hehehe nysgjerrig av natur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anonym!

Jeg støtter deg faktisk i denne tråden her!

Leste det andre innlegget, og er kanskje ikke enig i alt du sier der, men synes nok at det er noen av svarene du får der som er ufortjent!

Du skrev ikke noe annet enn din mening, og det er nok noen som overreagerer litt, og lager noen høner ut av en fjær. Du har svart saklig og uten drittkasting, noe mer synes jeg ikke man skal forlange. Du kunne fint svart på en dårligere måte, og det lot du være, og det synes jeg er flott!

Det at folk har forskjellige meninger skal respekteres. Det kan være moro å diskutere når folk har ulike synspunkter, men det blir fort til at folk legger litt vel mye i det, og det skinner fort igjennom når folk mener at sitt synspunkt er det "riktige". Hele poenget er vel at det ikke finnes noe fasit? Sliter selv med noen familiemedlemmer som kan være litt intolerante til tider, og blir sure på de som måtte mene noe annet enn dem selv. Dette er sårende. Særlig fordi jeg respekterer at andre er uenig med meg, men jeg forventer at det skal gå begge veier!

Skjønner også at du vil være anonym, og så lenge du ikke slenger dritt og lager kvalm (og det har du jo ikke gjort etter min mening) så ser jeg ikke noe problemer med det. Vi er da anonyme vi andre også, som skjuler oss bak mer eller mindre kreative nick. Du har nok bare vært litt uheldig denne gangen, siden alle Anonyme blir dratt over en kam til tider, og folk er generellt mer skeptiske til de anonyme, enn de med nick.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser vel i om du er anonym eller ikke, og ja, grunne for at du er anonym er tull, men det er det samme det også...

 

Men du går jo hen og sier at du skjønner hvorfor det blir skilsmisser og utroskap??? Er det da pga at man ser på et bilde så er nok ikke forholdet noe å bygge videre på uansett tror jeg.

Og det STO klart og tydelig at det ikke hadde noe med graviditet å gjøre. Så om du ikke er interessert i å se, så er det jo enkelt og greit og la vær å se på linken. Det står jo også i linknavnet hva det er.

 

Om du vil andre skal respektere deg at du er anonym, så bør du respektere at andre par i andre forhold ser på bilder, uten å skulle behøve å stille spørsmål om hva MIN samboer sier....eller andres samboere og menn sier???

Du MÅTTE ikke svare på innlegget, du måtte heller ikke se på linken.

 

Jeg står for alt jeg har skrevet, og om man er nogen lunde normal ser man at det er "lett" overdrevete...hehehe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev heller ikke at du var "rar" som så på andre bilder. Og det med skilsmisser var på generelt grunnlag.

Og jeg har ikke skrevet noe som tilsier at jeg ikke respekterer dere som ser på bilder. Jeg er bare ikke enig i det dere mener om det. Jeg mener at det ikke er bra og gå rundt og beviste nyte det å se på andre en syns er pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest noen av innleggene men gadd ikke mer! Noe så barnslig! Er ikke enig med Anonym men alvorlig talt det mangte av dere andre skreiv er jo direkte mobbing er min mening! Dette er en side for vordende Mødre!!!! Tenk dere litt om og "la dette ligge nå" Alle har rett til sin egen mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"rar"? Nei, ingen som har sagt at noen er rare...

Different strokes for different folksw. Tror heller ikke dårlig om deg selv om du bare ser på mannen din og ingen andre. Ditt valg det.

Men ingen spurte om meninger i hovedinlegget, ikke jeg, ikke noen andre. Og da konfrontere meg om hva min samboer må syntes om at jeg ser på et patetisk bilde av en mann som jeg aldri i mitt liv kommer til å møte, eller vil møte for den saks skyld.

 

Det var for å gi et innslag her inne som dreide seg om noe annet enn spontan aborter, blødninger, smerter og missed abortions.... Jeg ba ikke om din mening, ba deg heller ikke ta noen slutninger om hva min samboer mener om at jeg ser på et bilde. Ja, jeg ble provosert av det, og jeg blir rimelig provosert at du ikke skjønne ironien om den så hadde kommet å banket på døra di...

 

Og du nevnte faktisk utroskap og skilsmisse i en diskusjon der hvor det var snakk om å se på bilder, derfor dro jeg den konklusjonen at å se på bilder fører da videre til skilsmisser... Fordi man blir fristet? Vet ikke? Men du gjorde faktisk det.

 

Jeg er så sikker på min kjærlighet til min samboer så jeg vet at jeg uten at det er noen form for trussel for forholdet vårt, se på et bilde, syntes en mann, eller en kvinne for den saks skyld og si at det er vakkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om jeg husker riktig så var vel du også ganske stressa med abort osv....eller er det helt feil?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig var jeg det, de fleste er vel det i begynnelsen?? Og det har med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...