Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Den ser kul ut, billig også, mellom 15 hundre og 2 tusen. Men hvilken alder er den best for? Ser for meg at min lille skatt på 9 mnd blir for liten til en slik vogn. Er det liggestillige i den da? Hevbart fotbrett? Ser ut som en perfekt "syden-vogn".........
Minnie Mom Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Vi kjøpte den da gutten var 9 mnd, har den liggende i bilen og elsker den! Men det er kun sittestilling på den, så hvis du trenger en vogn som barnet skal sove i, er den ikke noe særlig. Da ville jeg ha gått for en paraplytrille eller shoppingvogn med liggestilling.. Men ellers er zappen en super vogn!!
BA- med gullgutten+spire:) Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Jeg skulle egentlig kjøpe den igår til lillegull på 10 mnd. Eneste jeg ikke likte var at det ikke gikk an å legge ned ryggen på den. Da jeg kom til butikken hadde de fått inn buzz, en litt større vogn enn zapp, som du kan legge ned. Det endte med at jeg kjøpte den istedet iom at gutten vår fortsatt dupper i vogna,og følte det var mer fornuftig å kjøpe den, selv om jeg hadde VELDIG lyst på zapp... Så får jeg heller ønske meg zapp i julegave el noe etterhvert...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Har ikke buzz en veldig unaturlig liggestilling for barnet. Har vært og sett på den vognen, men på butikken sa de at en ikke kunne stille fotbrettet, og da fikk barnet mitt 90 graders "knekk" i beina. Synes ikke det så ut som om det var noen god sovevogn...
mamsen til T&O Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Det er en fin vogn og vi bruker den masse sammen med maxi-cosi bilsete til vaar lille gutt. Brukte den endel til storesoester ogsaa. Hun sov ikke saa godt i den, men den egner seg greit for smaaturer. Veldig god aa trille, kompakt aa pakke ned, grei aa ha i bilen siden den tar liten plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå