Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 jeg ser det er en del folk her som har gjort ting her de ikke er stolt av, og det som har skjedd har skjedd. jeg vet også at flere av de som skriver om situasjonen på denne siden her skriver for å lette litt på hjertet og for å slippe å sitte alene oppi angsten sin. noe som er bra da dette kansje er det eneste de føler de kan si det som det er. det er fanken ikke lett der ute i samfunnet hvor folk dømmer deg for hvert eneste steg man tar og for ting man sier eller gjør. vi er jo bare mennesker og det er menneskelig å gjøre feil - hvordan hver enkelt velger å takle det er opp til en selv. hvorfor "hakker" da flere av dere på de som skriver innlegg her???? tror ikke akkurat folk her skriver om situasjonen sin for å få kjeft, moralpreken, tilsnakk eller rett og slett bli trakasert, tror dere?????? og til ettertanke for dere som "hakker" - dere har sikkert gjort ting opp igjennom som dere ikke er stolte av dere heller..?? tenkt dere om to ganger før dere skyter løs med strenge moralprekner (husk at denne siden er vel til for å gjøre hverdagen litt lettere for de som har noe tyngende på hjertet sitt..) til dere som har har skrivi innlegg her om situasjonen deres - det ordner seg nok for dere , følg magefølelse og instinkt=o) det er vel en grunn til at disse to egenskapene (hvis man kan kalle dem det) ble lagt inn i kroppen vår tidenes morgen?? ikke gi opp, ha tro på deg selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5547973-hvorfor/
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er helt enig med deg. Og hvis en aldri har gjort en feil i sittt liv hvorfor er man da inne på dette forumet? Bare for å rakke ned på folk som har havnet i en utrolig kjiip situasjon? Jeg håper ikke jeg kjenner noen av dere som deltar i denne drittslenginga "in real life", for da er jeg en dårligere menneskje kjenner enn jeg trodde... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5547973-hvorfor/#findComment-5548652
Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg er helt enig med deg, og skrev for litt siden et litt lignende innlegg. de som er her vet hva de har gjort, de vil ikke være i den situasjonen, men er der. de fleste gjør en eller anna feil her i livet - enten det er tidlig i livet eller senere. men uheldigvis er de blitt gravide den gangen de tok et steg i gal retning. og vi trenger ikke hakke på de av den grunn. pass på dere selv!! dere som kritiserer har nok andre svin på skogen som dere får "hevet" dere litt over ved å tråkke ned andre! la enten være å svare, eller vær hyggelige. ingenting endres av deres kritikk - de har nok lært av det selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5547973-hvorfor/#findComment-5746747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå