Gå til innhold

Noen som har vært på ultralyd i uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal på ny ultralyd neste uke og da er jeg inne i min 31 uke.. Det jeg lurer på er hva jeg ser?..i forhold til sist ultralyd da jeg var 18+4. Ser jeg henne mer tydelig kanskje? Er litt spendt, hun har sikkert blitt mye større siden sist..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på ul i uke 31, og jeg skjønte egentlig ikke hva jeg så... alt var så stort, så alt var bare en masse skygger oppå hverandre... så ingen ting av hva legen sa at han så... fikk med meg undersøkelsen hjem på dvd, og har sikkert sett den 1000 ganger, men vet fortsatt ikke hva jeg ser på.... skjønte hva hjertet var, da... og da han begynte med 3d bildene.... jo, også så jeg helt tydelig at det var en liten jente... men det er vel fordi han forklarte meg hva jeg så...

Skrevet

Jeg har ikke vært i uke 31, men i uke 26, og jeg så STORE forandringer fra uke 18:)

Var blitt mye større selvfølgelig og mye mer ''fett på kroppen'' hehe! (ble nesten litt overrasket over hvor god og rund hun var blitt!)

Så alt mye klarere:) Fingrer, tær, øyene var oppe. Så alt så klart at jeg tror jeg kunne forklart legen hva alt var..hehe:)

Kommer sikkert litt an på hva slags UL-apparat legen din har, men regner meg du ser store forskjeller:)

Skrevet

jeg var på ul akkurat 32 fullgåtte og da så jeg heller ikke så mye babyen var jo så mye større at jeg kun kunne se deler av den av gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...