Gå til innhold

17 år og snart mamma!

Blomsterenglene

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om det er andre her inne som er 17 år og skal bli mamma jeg. kjenner lissom ingen på min alder som er gravid. kunne tenke meg å bli kjent med andre som også er det. det hadde hvert fryktelig koselig. jeg er nå 6 mndr på vei og venter en liten gutt=)

klemmer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 19, men skjønner veldig godt hvordan du har det. er ikke lett å være ung og gravid og du er jo yngre enn meg så det er kanskje enda mer ensomt. hvor er du fra? fortsatt sammen med barnefaren?

klem tilbake:)

Skrevet

Hei! Gratulerer da.

Når har du termin? Jeg har selv 28 Oktober,og er også 19. Men er ikke mange føler jeg som skal ha så tidlig. Men ser jo bare at det strømmer til.

Vi vet ikke hva vi får. Jeg ville vite kjønnet,men barnefaren insisterte på å vente. Så han fikk viljen sin denne ene gangen ;)

Alt bra med deg da? Frisk og rask?

Skrevet

Jeg er femten og 3 måneder på vei.

Hjelp...

Skrevet

Går vel bra det? Da begynner du på VGS til høsten?

Lenge siden du fant det ut?

Skrevet

Hei jeg er 17 i desember, og har termin et par mnd senere...

Er 9+0 på fredag.. :)

Men legg meg til på msn hvis du vil prate mer... :)

[email protected]

Skrevet

Jeg er 19 år, og har termin om 8 dager!!!

Skrevet

jeg er fra askim.. og vi er fortsatt sammen ja;)

Skrevet

har termin 6 oktober.. gleder meg.. hehe.. her er alt bra, men tror sommeren kommer til å bli slitsom.. har hvert frisk og rask gjennom hele svangerskapet hittil.. eller har bare hvert kvalm 2 ganger og det er det.. hva med deg da?

Skrevet

Hehe...heldig du da! Jeg har ikke vært like heldig. Hatt nyrebekkenbetennelse 2ganger,men er frisk nå. Plages med halsbrann når den lille er i full aktivitet. Skulle tro ungen fikk sukker kikk eller noe ;)

Skriv til meg på msn vist du vil. Lettere det. [email protected]

Skrevet

hei jeg er 19 og har termin på julaften..kjenner mange som var på din alder når di fikk barn..

lykke til:)

Skrevet

hei..

jeg er 17 og har termin i september, men jeg bor i trondheim da..

Skrevet

hei! jeg er 17år og gravid. har termin 31.januar2007, så da er jg blitt 18år. er fra stavanger, men bor i bergen=)

Skrevet

Hej.. jeg er 17år, og har en datter på 2år i august.. var 14 da jeg ble gravid..

Skrevet

heisann! er ikke gravid da,men har en liten gutt på 6 mndr..:) er selv 17.vært koselig å tatt en prat likevell:P l

Skrevet

Hei, eg e 16, blir 17 i desember. Har termin 5januar 07. Kommer fra stavanger!!

Skrevet

Hei Hei. Jeg er 17 i september og venter baby i desember. Jeg å kunne tenke meg og bli kjent med andre på min alder som er i samme situasjon. Kan ikke folk legge meg til på msn [email protected].

Det hadde vært kjempe gøy og kunne snakket med andre som er under 20.

Er det noen her inne som er sammen med Barnefaren?

Klem:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...