Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hei.. Jeg vil si til dere som er utolmodig og vil ha raskt og grundig svar kan jeg anbefale Kimby..Hun leste meg veldig grundig og fikk langt og utfyllende svar. Ble mye klokere etter dette og hvet ihvertfall hvilken vei i livet jeg skal gå..:-)
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 kan kanskje svare på den selv...spår over mail og tar 200 for en lesing er og et medium ..tar 350 for det "arbeidet" og tar samme pris for å fortelle om dine hjelpere klem
solioa Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Ok takk! Men kan du virkelig se igennom dataen hvis du skjønner hva jeg mener? Skjønte ikke helt det med prisen! Er nok litt uvitene jeg :-) Tar du da 550 for å spå og svare meg? Skjønte ikke det med lesing og medium???? Uff pinlig å avsløre hvor lite peiling en har! :-)
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 hei jeg tar 200kr for en lesing(spå) av deg...jeg bruker ingen hjelpemidler siden jeg er klarsynt. du kan spør om hva du vil + at jeg ser generelt sett på deg også er jeg et medium...det vil si at jeg komunisere og driver ut gjenferd i hus. det tar jeg 350 for å gjør siden det tar energien fra meg så om du f.eks skulle ha både en lesing ,ha meg til å drive ut gjenferd + å høre om dine hjelpere så blir det 550kr forstod du det no??? klem
solioa Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Ok Takk skal du ha! Da er jeg veldig interesert i å bli spådd av deg! Sender en mail på adressen du oppga lenger nede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå