Gå til innhold

Stikking i underlivet...normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33 nå,hitill har alt gått smertefritt-ingen plager.Men de to siste dagene har jeg kjent småstikking nedrest i underlivet.Hva er det tegn på?Finner ingenting i noen bøker ang dette.Har også begynt og kjenne noe småbobling i magen er det babyen som hikker?Eller hvordan merker mann det?Ellers ønsker jeg alle likesinnende en herlig dag i sommervarmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt nomalt ut!! =) Kan vær hodet som fester seg, eller at du kanskje kjenner noe til bekkenløsning!? Er nok ingen fare... :)

Når babyen hikker så kjenner jeg rytmiske dunk i magen...! :)

Skrevet

var på fødselsforberedende samtale med jordmor i dag, og da sa hun at enkelte kan kjenne at livmortappen/halsen trekker seg sammen, og at det føles som stikking i underlivet. dette er helt normalt. den skal trekke seg sammen fra å være 4cm lang til å bli 2 cm lang før fødselen.

Skrevet

jeg også kjenner stikking i underlivet...men det er helt normalt...mamma hadde også mye av det sa hun:)

hikking begynte jeg også å kjenne fra uke 33ca...det er rytmiske rykk i magen eller helt nede hvis hodet er festet...kan bli litt plagsomt hvis det varer lenge...og akuratt når du skal sove, men vi må tenke på at beibien har veldig godt av d...d er god pusteøvelse for beibien til den kommer ut:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...