¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Det er nå to terminlister her inne, men hvem oppdaterer de egentlig? Synes det blir litt lite oversiktlig når man ikke kopierer det forrige innlegget... men det er kanskje bare meg... Jeg blir bare litt forvirret jeg..hehe.. ser jo at det er en som er nyere enn den andre, men nå har jeg lagt inn noen som trengte hjelp til det på den som er eldste.. så jo ikke at det var en liste til før etterpå.. Noen som melder seg frivillig til å samle de to listene? Jeg er altfor lamslått av varmen om dagen til å klare å konse på noe sånt.. går rundt helt i svime jeg..hehe;) Er hvertfall flott om noen vil samkjøre de:) På forhånd, tusen takk:)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. juli 2006 Kankje du er snill å gjør det Pusur_mor? Ser du har laget de to terminlistetrådene.. Kjære søte, snille deg
Pusur_mor Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Hei kab. Så ikke dette innlegget før nå, jeg *he,he*. Er ikke her inne hver dag, men prøver å lese litt innimellom hvertfall, selv om det ikke alltid er tid til å skrive. Holder på å oppdatere nå faktisk. Grunnen til at jeg ikke vil at lista skal kopieres er at oppdatering tar lengre tid, og at det er lett å ta feil liste. Holder nå på å plukke nye til lista fra div innlegg. Er ikke alle som skriver seg opp under listene. Har sett at du har samlet noen og lagt dem inn på listene. Oppdateringa tar som oftest ettpar timer, for å være sikker på at flest mulig blir med. ;-). Dessverre blir det tid ca 1 gang pr mnd, men da blir det mange nye med.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2006 Så deilig at noen tar seg bryet med å oppdatere.. Tror ikke jeg hadde hatt tålmodigheten til det i disse dager..hehe:) Kjempe bra jobba:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå