gråmus med stor og liten baby Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Jeg har termin i morgen og er blitt så forkjølet, hoster vondt i halsen osv.... har nesten ikke pust. Hvis fødselen braker løs snart så er jo ikke det noe gøy når jeg knapt er i form til å sitte oppreist huff..... typisk min flaks. Ble litt sytete dette , men er skikkelig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Når fødselen er igang er forkjølelsesplager bare peanuts. Var helt tett forrige gang, men det var fort glemt! Etter noen uker fant jeg nesesprayen i vesken. Den hadde jeg ikke tenkt på siden jeg kom på sykehuset.... Men sov og slapp av nå, for overskudd trenger du uansett!
ballong Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Stakkars deg, så slitsomt! En liten trøst: sist jeg skulle ha barn fikk jeg bronkitt og gikk på Pencillin , under fødselen merket jeg ikke noe til det!- ikke et host! helt merkelig, forsvant helt...Sørg for at du får masse hvile ! Lykke til!
gråmus med stor og liten baby Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2006 Hei tusen takk for svar... Nå ble jeg litt lettet..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå