Sessa ruger igjen... Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er så hoven at jeg tror jeg skal dø. Alle fingrene bortsett fra lillefingeren på høyre hånda er numne (nerver i klem?) og jeg klør masse på begge hendene (hud som strekkes?). Skal til jordmor i morgen, og håper jeg får noen tips der, men inntil videre... er det noen av dere som kan hjelpe? Drikker så mye vann at jeg blir helt kvalm. Synes ikke hendene ser så store ut heller, men får jo så vidt gifteringen på venstre lillefinger så det er tydelig at det er ganske mye vann i kroppen. Føttene er ikke så ille. Det er spesielt høyre hånd som plager meg!
gråmus med stor og liten baby Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 HEi! Jeg er ikke hoven i fingrene, men det kjennes ut som tærne mine skal sprekke, hele foten egentlig........... har fått masse røde prikker om klør for at det sprenger sånn på, vet ikke hva man kan gjøre
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Fikk nettopp tips fra min svigerinne om å drikke bjørkebladte (!!!!) Det skulle visstnok hjelpe (hun fant det i en bok). Skal høre med helsekosten om de kan ha noe sånt... Er vist ikke så lurt å drikke om man har pollenalleri, da.
skytte75:) Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Hei:) Jeg har akkurat hoppet over i 3 trimester.. Er forferdelig plaget med nummenhet i fingrene også. Nevnte det til Jordmor, og hun sa det var normalt, men helst litt senere i svangerskapet. Jeg føler meg ikke spesielt hoven, men har gått opp et nr i sko.. Det er ganske slitsomt, spesielt på natten. (helpe meg, har 2 og 1/2 mnd igjen!) Hos meg er også høyre hånd mest plaget.
Hoppetussa Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Har det samme problemet, prøver å gå en tur for å få vekk vannet/det hovne i beina, men da sprenges nesten fingrene mine. Det sies jo at vann fordriver vann, og at du bør sitte med hendene høyt i tillegg til beina. Jeg gjør dette itl den store gullmedaljen, men det hjelper ikke. Prøver å lindre nummenheten ved å skylde meg i iskaldt vann, men det holder ikke lenge. Sitron skal hjelpe sies det. For meg virker det som om eneste løsning er at det blir litt kaldere i været.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå