Gå til innhold

Vi er i vår 15 pp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Vi var i vår 17pp da vi ble gravid8er nå 14 uker på vei). jeg fikk beskjed om at det var lite sannsynlig at jeg kom til å bli det pga dårlige egg. jeg ble gravid ved hjelp av pergotime. jeg hadde eggløsning selv men fikk det likevell. jeg gikk også til akupuntur som hjalp meg utrolig mye. det jeg lurer på er om dere har vert til utredning?

Hei hei

Så vidt jeg vet så må man vente i ca ett år før man får utredning når man er under 35 år. er man over dette kan man få hjelp etter et halvt års tid.

Det finnes også mye alternativt der ute som evt kan hjelpe.. En venninne av meg ble faktisk gravid etter healing, hvor mannen som healet henne løsnet blokkeringer i kroppen hennes som gjorde at de ikke kunne få barn.. dette var det ingen leger som hadde klart å finne ut.. Så etter å ha prøvd i 1,5 år ble hun gravid! :)

Er jo ikke alle som har tro på sånt, og det hadde ikke mannen til venninna mi heller.. Men man kommer vel til et punkt hvor man er villig til å prøve alt, og det vet jeg at han ihvertfall aldri har angret på...

Ønsker deg masse lykke til!

kjære deg

jeg forstår at du er blitt lei av prøving og atter prøving. Vi forsøkte i ÅTTE år. til slutt var det ingen glede forbundet med å ha intim kontakt, det var bare noe vi måtte gjøre for tiden var rett.joda, jeg har vært gjennom fasen med å ligge med føtterne i lufta etter sex!! det ble ikke barn av det.

vi gav nesten opp.

jeg gikk til homopat i fire måneder. jeg hadde ikke noe tru på dette men mamma spanderte så........

etter 6 måneder var jeg gravid:) vi fikk tvillinger.

etter to år ble jeg igjen gravid.

jeg skal ikke påstå at alle blir gravid av det, men for min del må det ha hjulpet. i tillegg til at vi ikke stresset med sex men gjorde når vi hadde lyst og ikke bare fordi vi burde.

la lysten styre samlivet, forsøk alternativ behandling og kontakt fastlegen slik at dere kan bli henvist til videre utredning om dere føler det blir det rette.

lykke til

Annonse

Ville også gå til legen nå ja. Du får utredning etter 1 år. Vi begynte på vår utredning på dagen vi rundet året :-) Var veldig utålmodig. Nå er 2/3 av utredninga unnagjort, ikke fått noen svar enda men er ihvertfall igang. Det går mye bedre å takle dette synes jeg når vi er i systemet enn å bare gå å lure... Lykke til!!!!!

Det er ikke alltid like enkelt å holde motet oppe når man prøver og prøver og ikke får spira til å sitte. Vi er nå i vår 17 pp (fikk ikke prøvd sist pp, så har prøvd i 1,5 år nå egentlig), og jeg har hatt dager der jeg føler prøvinga er helt håpløs.

Jeg prøver å minne meg selv på at vi må prøve å nyte denne tiden vi er prøvere. For det første så skal det jo være en spennende tid, der man har en hemmelighet (hvis man ikke har fortalt til familie eller venner da) bare vi vet om, og for det andre så er denne tiden vi to har sammen noe vi ikke får igjen på mange år når det kommer en baby. Misforstå meg rett, jeg har utrolig lyst på barn, men jeg prøver så godt jeg kan å tenke positivt om den livssituasjonen jeg og samboeren min har akkurat nå. Jeg vil ikke tenke tilbake på tiden som prøvere som en tid med bare frustrasjoner og tårer.

Så ta vare på hverandre, det er lov til å ha en dårlig dag og gråte litt, men prøv å tenk positivt om det å være kjærester som har tid til å pleie hverandre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...