Gå til innhold

Hvordan er formen jenter?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nå 7 + 5 og formen er ganske dårlig... 50 % sykemeldt pga kvalme. Skal på ferie om to uker, håper ikke formen er alt for dårlig da, det blir så kjedelig for mine to kjære barn og ikke minst mannen.

Har fått resept på reisesyketabletter som jeg kunne ta hvis det ble for ille.

Håper dette går over snart...

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5547029-hvordan-er-formen-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :).

Idag er jeg 8+0. Formen varierer ganske mye fra dag tildag, men om morgenene er jeg overraskende frisk og opplagt. Etter kl 17 om ettermiddagene derimot, DA kommer elendigheten ofte. Vanvittig trøtt og uggen og vil bare sove og være i fred. Merker at det er værre når jeg er sliten etter en lang dag og slikt, i helgene når det har vært en del avslapning så er det litt bedre, og jeg kan da kanskje til nød være litt sosial med gubben til kl 9 om kveldene uten å sovne :). Er forøvrig humørsyk som aldri før (i forrige svangerskap var jeg blid som en lerke hele tiden), men nå er det jo bare 4 uker til jeg er i uke 12, så da blir nok alt mye bedre :).

Annonse

• 2 uker senere...

På sida om "mors uke 7 og..." her på barnimagen.com står det: "Får du høy feber, mer enn 39.5 graderer det riktig å ta febernedsettende. Det er farligere for fosteret å bli overopphetet enn det som en tablett inneholder."

Jeg sjøl ville nok ringt til legen i tillegg, for å "sjekke om jeg skulle bekymre meg" - det er så deilig å slippe å bekymre seg om man ikke må;)

Ser at nå er det jo uansett noen dager siden du skreiv det her. Hvordan har det gått med feberen og formen?

Masse gode ønsker

7+5 Jeg sitter på jobb og er sinnsykt trøtt og kvalm. prøver med alt fra farris med eplemost til mandler. Har hele tiden hatt stikninger i underlivet og i tillegg ikke helt god i magen. Alt dette er visst normalt. Men hvor lenge kan sånt vare,tro? Synes det er bra å merke at det skjer ting og,da...selv om slitsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...