Gå til innhold

Flaut å besvime i gangen på legekontoret


LizzyG

Anbefalte innlegg

Jeg var idag på min første legekontroll som gravid. Og etter å ha pratet lenge med legen og tatt GU, var det tid for blodprøver. Jeg forklarte til hun som skulle stikke at jeg ikke var så veldig stor fan av blodprøver og at jeg bare hadde gjort det en gang før. Etter å ha fylt 6 prøveglass med blod (noe som tilsvarer ca 0,5 L) så var jeg ferdig. Jeg begynte å gå sakte ut, men følte meg litt rar. Kom meg inn på venterommet og følte meg skikkelig drita. Da jeg endelig fikk stelt meg i køen for å bestille ny time husker jeg bare at jeg står helt stille og tenker "dette går ikke bra". Plutselig så ligger jeg på gulvet med masse folk rundt meg. Jeg blir båret inn på et legekontor og får ligge der i ca 10 min før jeg føler meg pigg igjen. Når jeg kom ut i gangen igjen stirrer alle folkene på meg og smiler lurt til meg. Hehe... Huff så flau jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off...stakkars.. :-)

Men sånn sett godt det hendte der da.. de andre er der ikke akkurat fordi de er friske, så du fikk sikkert masse sympati.. :-)

Pass godt på deg selv videre da.. ps. blodprøver er noe herk. Syns nesten den i fingen er verre enn sprøytene, sitter på nåler å venter på stikket, og hopper himmelhøyt i det de skyter til.. :-D

 

Masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omvendt jeg. Jeg synes den i fingern er 1000 ganger bedre enn de sprøytene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...