Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 Må bare dele med noen... Ul'en på torsdag i forrige uke viste at alt var bare bra. Fosteret sprella og levde som bare det inne i der. Legen så ingen tegn på at det her skulle gå ille. Deilig å høre. :-) I går fikk vi tegningene og skrev under på nytt kjøkken og bad, gjett om det skal bli deilig! Vi har ikke akkurat vært bortskjemt på den fronten etter at vi flytta inn i ny leilighet i Februar/Mars. Og i morgen skal vi vinke farvel til unkars/kvinne bilene våre og hente den nye familiebilen. Samboer skal sikkert ha ett tårevått farvel til sin bil, men jeg er nesten litt glad for å bli kvitt den "lille røde raketten min" :-) På fredag er det ned til sørlandet i 3 deilige uker, ferie!! Der samboer er bare min.. hehe.. og ingen jobb sin. :-) Skal bli kjempefint. Måtte bare dele med noen, sitter her og lykkelig og syns livet er ganske fint i solskinnet :-) Ha en strålende dag alle sammen, og nyt livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 Så koselig å høre..Deilig å vite at alt er bra med lille bebbisen.. lykke til videre, og kos dere max i ferien..God sommer. Godt å lese solskinnshistorier. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Del Skrevet 4. juli 2006 Så deilig! Sørlandet er jo bare herlig, nå ble jeg nesten litt misunnelig:-) Min kjære har nettopp reist på sin lenge etterlengtede fisketur på Finnmarksvidda sammen med en god kammerat. Jeg sitter i en overopphetet leilighet med bihulebetennelse, så her kunne dagen vært bedre. Men da er det godt å høre at livet smiler til noen av dere andre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 4. juli 2006 #4 Del Skrevet 4. juli 2006 hehe..her på finnmarksvidda er det kaldt surt og det regner.... Håper dem får fisk da... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja ikke sant? Ændal er fin nå. Savner sjø og fisk.. hehe.. dårlig med slikt rundt Mjøsa :-) kommer ned nå så skal jeg vagge rett ned på kaien, kjøpe reker i pose og dinge med bena og spise.. :-) åå... stakkars... alene OG syk... Masse masse god bedring klemmer til deg..!!! :-) Ps. skal ikke være syk om sommeren vettu.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Del Skrevet 4. juli 2006 Disse kara går heldigvis ikke av veien for litt regn....Her snakker vi flust med fancy utstyr som holder både vann og kulde unna, så jeg tror de kommer til å storkose seg uansett... Skulle ønske jeg delte interessen, men den gang ei...hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Del Skrevet 4. juli 2006 Nei, det hadde vært fint å slippe snufsingen! Har heldigvis hjemstedet mitt ved sjøen å dra til når det blir for ille her i innlandet, og godt er det, for det blir ikke sommer uten saltvann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Del Skrevet 4. juli 2006 Helt enig.... savner nesten vestlandet til tider... men bare nesten.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Del Skrevet 4. juli 2006 Holder til på Østlandet jeg da, og trives igrunn her. Men hadde gjerne tatt en ferie til Sørlandet jeg og! Men nå skal jeg ta meg en kald dusj...27 grader i leiligheten blir for mye for meg, og jeg skjønner ikke hvor jeg skal gå for å kjøle meg ned, det er jo samme temperatur ute som inne. Klager vanligvis ikke over varmen altså, men akkurat nå føles det bare som et stort pes. Hadde jeg hatt hage hadde jeg definitivt kjøpt meg et plaskebasseng, i påskudd av at det faktisk kommer et barn inn i familien om et halvt års tid, haha...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #10 Del Skrevet 4. juli 2006 Haha... så bra... :-) Er skikkelig varmt her også. Det har vært ganske flott vær her de siste dagene. Det å bo på Lillehammer er stor kontrast til regnfylte vestlandet. Savner ikke det klimaet der etter snart 10 år hjemmefra :-) Alle vinduene her står på vid gap... nesten slik at man har mer lyst å lage terrasse enn nytt kjøkken og bad. :-) 3 etasje med sol rett på leiligheten blir varmt :-) Haha... så bra... :-) Spørs om det ikke er litt vel kaldt når tælpen kommer, men du kunne jo ha "gjort" klar for neste sommer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #11 Del Skrevet 4. juli 2006 Hadde det ikke vært for at vi bor i 2. etasje, og bare har en liten terrasse, så skulle jeg gjort det. Sånn det ligger an nå måtte jeg plassert pytten på plenen til en litt gretten nabo, så det spørs vel hvor poppis det er! Hvis bassenget hadde fått plass på terrassen hadde vel vannet som rant over når jeg plasket (for det måtte jeg jo gjort..) rent ned i grillen til den samme naboen, så det er vel ikke noe bedre det tenker jeg! Nei, håper vi duger til et litt større lån etter hvert, så vi kan oppgradere når klumpen kommer. Barn må jo få basseng, ellers har jo ikke foreldrene noe sted å bade!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #12 Del Skrevet 4. juli 2006 hehehe... så bra! Helt enig..! .-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #13 Del Skrevet 4. juli 2006 Oi, det hørtes deilig ut!! Hvordan er formen da? Det lurer jeg på.... Jeg har ikke så mye energi jeg, så jeg gruer meg til ferien.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #14 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle til å skrive at formen er på topp. Men etter en kjapp tur på butikken som ligger 200meter borti gata her, så er jeg jammen meg ikke så sikker.. hehe. Puster og vrir meg som en flodhest etter å ha gått opp 3 etasjer i varmen. Og slik var det ikke før... :-D Men ellers er kvalmen så si borte, den kommer litt om det går for lang tid mellom mat, og av og til noen dager så er den der bare. Men i det lange løp er det verste over. Brystene er superømme, men absolutt til å leve med det også. :-) Blir fort trøtt på kvelden, men klarer meg gjennom dagen nå, dupper kanskje av en liten time eller noe, noen dager. :-) Har hvertfall overtatt matlaging og vaskingen igjen fra samboeren min. Stakkaren gjorde alt her de første 6/7 ukene :-) Verdens fineste mann.. nok en ting å være lykkelig for forresten... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #15 Del Skrevet 4. juli 2006 Hvor mange uker er du da? Jeg er 11+3.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #16 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg er 10 + 3. Har termin den 29 januar, :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #17 Del Skrevet 4. juli 2006 Da burde jeg og bli ferdig snart... Eller jeg er ikke kvalm, men er kresen på mat og orker ikke lage så mye mat... Men nå må jeg ta fatt på vaskerommet Det er oversvømt... Men gutta trenger klær til ferien... Huff gruer meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #18 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehe... er litt kresen jeg og, men har klart å mekke sammen forskjellig som ikke har gjort meg dårlig. Har hatt en del kick innimellom også, der jeg bare MÅ ha noe, og når jeg får tak i det har det bare gjort meg kvalm. Skikkelig irriterende. Hehe... Men nå skuer jeg innpå det jeg kommer over nesten.. men klarer fortsatt ikke melkeprodukter. :-) Driver med klesvask jeg også.. gjøre klar til ferien. Lykke til på svømmeturen frem til maskina.. hehee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #19 Del Skrevet 4. juli 2006 Jo, takk. Det trenger jeg. For ikke lett og komme seg forbi der gitt!! Men jeg gleder meg til jeg kan spise pizza og sånn igjen jeg... Det har jeg ikke klart hittil. Men lysten på alt jeg ikke har klart til nå burde vel komme tilbake.... Håper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #20 Del Skrevet 4. juli 2006 Hehe... det gjør nok det. :-) Bare vent, kommer vel den dagen der du skulle ønske ikke alle lystene kom over deg så ofte og samtidig.. :-p Nei, nå må jeg vel begynne på mat snart også... JB (Samboer) jobber tidlig denne uka, det er så utrolig flott!! 3 i dag og til to resten av uka... Tjoho!!! Men så må han til trondheim i hela, så jeg skal reise til svigers alene før helga. Første gang alene der, litt scary feeling.. hehe.. de er verdens herligste svigers da.. det må jo sies.. :-) Skikkelig overmmodne besteforeldre.. hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå