Gå til innhold

får ikke ggløsning, kan noen informere om prøverør?

Anbefalte innlegg

Blir så frustrert, vi mistet baby for et år siden, i MA, og har siden slitt noe veldig med å bli gravide igjen. Alle sa at "det går nok kjempefort, ikke no' problem det" Men det viser seg at det ikke skal gå så lett. Har hatt en enkel, en dobbel og en trippel pergokur, men jeg har lfremdeles ingen eggløsning... selv etter trippel kur.... blir så frustrert, for jeg får jo samtlige bivirkninger (spesielt hetetokter, hodepine, ustabil i hunøret osv) men ingen effekt. Hvordan kan det ha seg at kroppen min "tviholder" sånn på eggene?

Vi henvises til prøverør til høsten, noen som kan informere litt om gangen i prøverørsbehandlingen? Ventetider, prøvetaking osv.....?

Fortsetter under...

Hei på deg!

For tiden er det ca 9 mnd ventetid på Riksen og tror det er tilsvarende på de fleste andre sykehuse. For å få mest mulig info vil jeg råde deg til å gå inn på www.rikshospitalet.no

Deretter videre inn på kvinneklinikken og assistert befruktning. Der vil du finne info om lover og regler, undersøkelser og de forskjellige metodene for assistert befruktning.

Ønsker deg lykke til

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...