Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 Ei av mine beste venninner (som jeg fortalte om i skravleinnlegget mitt tidligere) fikk keisersnittet sitt i går! 8.46 kom gutt nummer to til verden, 3964g og 52cm. Mammaen er nok litt utslitt etter påkjenningene rundt fødsel, men jeg er stolt som en hane på hennes vegne og må innrømme jeg gråt en skvett da jeg fikk meldinga i går ettermiddag. Har ingen søsken selv, så ekte tante blir jeg aldri, men jammen er det stas når venninner popper ut både nå og da ) Så i ettermiddag blir det tur på meg, med pakker både til mor og barn - gleder meg VILT!! Og så ser jeg ikke for meg at hun kan få unger med annet utseende enn den skjønne gutten hun allerede har, så jeg er sååå spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 4. juli 2006 #2 Del Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer som tante Yaddaline. Kjempe kosligt å ha gode venner som får barn, gleder meg masse selv til bestevenninna mi får tvillingene sine. Kos deg på barsel besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Gratulerer som tante! Og gratulerer til venninna di! Jeg er ikke tante selv enda, men jeg gleder meg til den dagen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå