Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 jeg vet fortsatt ikke om det er fostervannet, hun sjekket det rett og slett ikke. Hun tok utgangspunktet i at det var veldig tynyflytende utflod jeg hadde merket. det eneste hun gjor var å høre etter hjertelyden, den var heldigvis fin. Så nå får jeg berre vente å se hvordan det går
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Huff da, håper dette ikke skjer igjen. Hvorfor testa hun ikke om det var fostervann? "Ta utgangspunkt i", høres veldig slapt ut synes jeg. Du får ta det helt med ro. Er det ikke det de sier til de som lekker fostervann? Litt lenge å ta det med ro helt til januar kanskje, men ta vare på deg selv så tenker jeg tulla/prinsen kommer hel og fin ut når h*n skal:)
H_123 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Huff, dårlig at legen ikke sjekket d! Jeg opplevde også at d rant litt etter jeg hadde vært på do en gang her. Ringte legen og hun sa d var uhyre sjeldent at sånt skjedde så tidlig i graviditeten. D gikk bra til meg. Mulig d bare er utflod. Vi får håpe d gir seg! Ungen har d bra da siden du fikk høre hjertelyden!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Var vel godt å høre hjertelyden i hvert fall Vi krysser fremdeles fingre, og sender masse tanker til spira di om å klore seg fast der inne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå