Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Uff,har kjøpt emmaljunga classic med sportsunderstell,veldig fin vogn og angrer ikke på valget...men kanskje på fargen.... Har hatt den i 2uker nå,stått i stua . Blir det for dumt å høre om jeg kan bytte?uff..er jo fin,men ,,,vet liksom ikke lengre...
Aga:-) Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Du får helt sikert byttet den, ring og hør med en gang! Det er jo viktig at du liker fargen, skal jo bruke vogna mye;-) Lykke til da!
Tulle06ogPrins10 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Hvilken farge har du kjøpt? Jeg har også kjøpt emmaljunga, men ege duo
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Ring og hør ... Du får nok byttet den ... Viktig å føle seg fornøyd ) Jeg angret på hele vogna jeg kjøpte først jeg og solgte den igjen ... Nå har jeg fått akkurat den jeg liker ... og det er jeg så GLAD for! )
m*78 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Du får helt sikkert bytte, syns ikke det høres dumt ut i det hele tatt. Det viktigste er jo at du blir fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #6 Skrevet 7. juli 2006 Noen som vet om det er mulig å bytte vognen i norge når den er kjøpt i sverige? For jeg har ringt til flere steder i sverige og de har jo nesten ingen vogner... Men så ringte jeg til et sted i oslo som hadde flere vogner som jeg kunne tenkt meg(emmaljunga edge) men jeg våget ikke å spørre,synes det er flaut:/
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 7. juli 2006 #7 Skrevet 7. juli 2006 jeg tror ikke det er mulig å bytte i norge om du har kjøpt i sverige, men du kan jo alltids spørre. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #8 Skrevet 7. juli 2006 Whæææææææææææææææææææææææææææ...... hvorfor skal jeg angre!!!???irriterer meg så sinnsykt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #9 Skrevet 7. juli 2006 Du kan jo ta en spansk en med at du har mistet kviteringen..... Har jeg gjort med sverigekjøpte ting og tang ett par ganger, men aldri noe så stort da...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Thiihi,kanskje det,men det er jo en dyr "ting" så spørs om det er noe bedre...kanskje jeg brått hadde fått byttet vis jeg hadde hatt kvitteringen da-hahahahahha!!typisk meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå