Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Har til nå bare vært sporadisk innom her, men syns dette forumet virker både nyttig og sosialt. Tror jeg kommer til å bruke nettstedet en del framover mot julaften da jeg har termin. En av grunnene til at jeg har nølt med å være aktivt med her, er at alle virker så lykkelige med sin tilstand. Sprudlende og entusiastiske over graviditeten. Jeg har det ikke alltid sånn. Noen ganger syns jeg det er et herk å være gravid. Noen ganger er jeg engstelig for at noe skal gå galt og andre ganger lurer jeg på hvordan livet blir med to unger i huset isteden for en... Akkurat i dag føles alt greit. Har shoppet klær med plass til magen, føler meg ganske fin og i god form. Og i helga skal jeg treffe venninna mi som har en liten krabat på tre måneder. Det er seks år siden vi hadde baby i huset, så jeg føler at dette blir som å begynne på nytt. Det er så lenge siden jeg var i baby-modus at det meste er glemt føler jeg. Den store gleden min akkurat nå er han som skal bli storebror og som nesten ikke greier å vente fordi han gleder seg sånn! Syns det er rørende!
Mille-k Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Heisann. Det er ikke alltid gøy å være gravid nei, selv er jeg plaget av kvalme og trøtthet. Har en gutt som nesten er fem før han blir storebror. Han vet det ikke enda, blr gøy å fortelle det. Men han krever jo sitt og jeg gruer meg nesten til tre uker fri fra barnehagen.. og så får jeg dårlig samvittighet.. Jeg har termin vel en uke etter deg, 1.januar. Tror det er viktig at vi tar tid til å pleie oss selv. Shoppe noen klær som du har gjort, pynte seg litt om ikke annet for egen glede. Hjelper på det. Håper du kommer til å få noen hyggelige måneder her på BIM. Sees!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er ikke alltid lykkelig. Jeg er utslitt. Forrige gang var jeg student og kunne styre dagene mye mer selv. Denne gangen er jeg i full jobb, jeg har en 2-åring, og pga flytting og huskjøp/salg bor jeg og lillejenta uten pappan nå en måneds tid. Jeg føler at jeg sitter igjen hver kveld uten så mye som en smule overskudd. Heldigvis har kvalmen endelig gitt seg (jeg er i uke 15) så jeg kan få spist litt igjen. Men jeg venter fremdeles på å stråle... hehehe
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Takk for tilbakemelding! Det er jo en viss trøst i at vi er flere som sliter litt innimellom... Ja, vi ses :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå