mamma sin kompis Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Sikkert ikke så mange her i dag...de fleste er vel på ferie Men: denne uken har igjen hvert så som så...sommer og sol og grilling å god drikke gjør sitt.... Så jeg var veldig spent på resultatet. Start: 84 kg Mål: 70 kg el. 68 kg Forrige uke: 77 kg Idag: 76,5 kg ( 1,5 kg unna mitt andre mål med slankingen) Ja, utolig nok har jeg gått ned 0,5 kg - og det er jo bra. Hadde ikke trodd det da, men er kjempe fornøyd. Har hvert en del borte så har ikke fått trent så mye som jeg egentlig skulle ha gjort. Men har trillet mer da Lykke til med dere andre - ha fort satt en fin sommer
ekenit Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 hehe vi satt jo jammen å skrev inn samtidig. gankse morsomt.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Er her ennå jeg. Flott å gå ned 0.5 kg! Sånn har det gått med meg: Startvekt: 81,7 kg Forrige uke: 79,6 kg Vekt idag: 79,4 kg. Ned 200 gram, bedre enn ingenting. Men har ikke vært så veldig flink heller med grilling, forening, mye kafebesøk osv. Et under at jeg ikke har gått opp! Det er bare til å stå på gjennom sommeren! Jeg reiser ikke bort før om 5-6 uker, så jeg kommer til å være her, jeg. Lykke til videre!!! Gyda...
hebbe lille, fødeklar Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 heisann. jeg er også her enda. reiser på ferie nå ,blir borte i 2 uker nå... sist uke:71,5 denne uken 71,5 hm, fornøyd, nope...det går jammen treigt nå, virker som om jeg aldri skal komme ned på 60 tallet.. får se hvordan det går på ferie da:) snakkes jenter.. gooooood ferie!!
tina-b Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hei = ) Vekt i mars 75 kg To uker siden 62 kg En uke siden: Ferie! I dag 61kg, veide 60 kilo for to dager siden, og hadde håpet på å veie det i dag også... Målet mitt er å veie 58 kilo 14 Juli, da er det ferie.... ( dvs 17 kilo fett borte fra kroppen min! Sykt å tenke på) Lykke til alle sammen! God sommer = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå