Gå til innhold

Iselin79! (og januarbaby07!)


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

så innlegget ditt på 1.tri isted - den linken vettu, og påfølgende diskusjon rundt utroskap eller hva det nå ble til... ville bare si et par ting til det:

 

Du ble tydeligvis utsatt for en såkalt "nickfanden" som ble beskrevet inne på skravlesiden nettopp. Og jeg syns du taklet det kjempebra! Jeg lo så jeg holdt på å skremme kundene her på jobb da jeg leste innleggene dine :) You go girl!!! Eneste måten å takle sånne tydelig provoserende innlegg er å ta det med humor, og det greide du flott :)

 

Så forresten også at du og januarbaby07 fikk pes av en anonym fordi dere alltid var negative mot anonyme - må bare si at jeg er fullstendig uenig, og gir dere all støtte :) Dere er stort sett alltid støttende, positive og flinke til å skrive gode innlegg. La "nickfanden" stulle med sitt, og ikke la h*n få ta kontrollen her på BIM! Dere er flotte jenter :)

ka-ping

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuuuuusen takk!! Det var flott å høre. Man blir litt satt ut av slike innlegg. Var liksom ikke det man vil åpne BIM å finne som første ting :-) Leste faktisk akkurat innlegget på skravlesiden. Det er irriterende, men må vel bare leve med det... hehe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...