selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 så innlegget ditt på 1.tri isted - den linken vettu, og påfølgende diskusjon rundt utroskap eller hva det nå ble til... ville bare si et par ting til det: Du ble tydeligvis utsatt for en såkalt "nickfanden" som ble beskrevet inne på skravlesiden nettopp. Og jeg syns du taklet det kjempebra! Jeg lo så jeg holdt på å skremme kundene her på jobb da jeg leste innleggene dine You go girl!!! Eneste måten å takle sånne tydelig provoserende innlegg er å ta det med humor, og det greide du flott Så forresten også at du og januarbaby07 fikk pes av en anonym fordi dere alltid var negative mot anonyme - må bare si at jeg er fullstendig uenig, og gir dere all støtte Dere er stort sett alltid støttende, positive og flinke til å skrive gode innlegg. La "nickfanden" stulle med sitt, og ikke la h*n få ta kontrollen her på BIM! Dere er flotte jenter
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Halla ka-ping... Ja, herregud, sånne svar som anonym der kom med MÅ man jo bare le av hehehehe. Jeg elsker å "provosere" svar på noen som prøver å nedverdige meg meg sånne svar. Så jeg syntes det er drit kult. Også vet jeg at folk blir irritert om svarene deres blir latterliggjort så.. Tror vi bare må ta det med en spøk og heller svare litt spydig tilbake på sånne anonyme innlegg som ER spydige liksom.. Er da ikke alltid negative mot anonyme, men når man får beskjed om at man er dust i huet eller beskylt for utroskap fordi man ser på et bilde eller whatnot så...hey....hehehe... Det er sånn at jeg nesten håper at sånne spydige innlegg kommer vet du, bare for å kødde tilbake..
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Ja bare en ikke faller ned på deres nivå så. Utroskap når man ser på andre, ja det skulle tatt seg ut. Nei det er helt ok å gå ut for å få opp apetitten så lenge en går hjem for å spise
Hanne og jentungen Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Må bare få sagt hvor fornøyd jeg er med at vi for det meste slipper unna 'nickfanden' her inne på 2. trim. Da slipper vi all kranglingen og kan forbli venner allesammen:)
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2006 enig her er det stort sett koselig! og da mener jeg ikke at alle innlegg skal handle om baby lykke og fryd og gammen, men at steminga er god og støttende - ikke støtende
Hanne og jentungen Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jepp. I tillegg er det jo lov å være uenige. En god diskusjon kan være konstruktivt det, men ikke om det eneste målet er drittslenging til de man er uenig med. Det skjer ikke her inne:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jo takk, men da skal jeg gjøre narr av alt du sier da iselin!! Takk skal du ha!!! Jeg har virkelig ikke beskylt deg for noenting jeg!!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2006 dette er vel nettopp litt av problemet... det er lett å se på "anonym" som EN person... hvordan i all verden skal vi skille hvilken anonym som skriver hva? Hvis nå Iselin har vært litt plaget med en anonym som stadig kommenterer hennes innlegg på en ufin måte, og du legger inn et innlegg signert anonym like etterpå, så er det nærliggende å tro at det er samme person selv om det i virkeligheten er to forskjellige... huff litt rotete forklaring, håper du skjønner likevel?
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Ehhhh, hei på deg ja....*ler* Det var da fælt å sinna du var da.... Og du, versågod.... Jeg har VIRKELIG ikke beskyld deg for noe heller *hahaha* ro deg ned a mor... Føler du deg truffet da, siden du reagerer sånn?? Hmm? De anonyme jeg nevner vet vel selv hvem de er, har du skrevet spydige innlegg eller svart spydig på innlegg, jepp, så digger jeg å provosere DEG. Men har du ikke gjort det, så MÅ du skjønne at det ikke er deg jeg sikter til vel...HALLOOOO!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå