Gå til innhold

Trodde faktisk BIM skulle være en hyggelig plass å være!


Gjest

Anbefalte innlegg

Ikke en plass der folk og anonyme til stadighet skal kunne slenge dritt, og nå etterhvert begynne å henge ut folk i innlegg... Syns det er kjempeleit at hobbyen til noen nå ser ut til å begynne å henge ut og kritisere andre for etter min mening urimelige ting.

 

Og en beskjed fra meg:

Useriøse anonyme MÅ faktisk bare finne seg i en krass kommentar i ny og ne selv når de slenger med leppa! "Er man med på leken må man selv smake steken..." er det ett uttrykk som heter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo stortsett det. Og når det gjelder drittkasting.. uansett hva slags forum man befinner seg i, så vil det alltid være noen tullinger, slik som ellers i livet. Jeg har vært en del aktiv på internet de siste årene, og har lært meg å ta dritt. På det verste fikk jeg trusselen om en gaffel i øye. Men han var psykopat, og fikk fjernet sitt internett abonnement. Men uansett... Folk må få lov til å si meningene sine, men tenk litt over hvordan man formulerer seg. En annen ting, som sikkert høres ut som en fryktelig dårlig unnskyldning, det er ikke alltid like lett å tenke klart når man har hormoner på highspeed. Noen dager merker hvertfall jeg at jeg tenner på alle plugger på ting jeg vanligvis driter i.

 

Og når det gjelder å anonym-greiene... Hvis dere skal slenge med leppa eller komme med "krasse" uttalelser, så bør man være voksen nok til å stå for det. Dersom man bare lurer på noe og er litt usikker og slik så syns jeg det er helt greit. Men det var min mening. Og jeg har ikke skrevet ett eneste innlegg eller svart på ett eneste innlegg uten nicket mitt.

 

Ha en fin sommer jenter. Og ikke heng dere opp i ting som ikke er verdt det. Gled dere heller over det lille underet som kommer ut på nyåret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soffe: Helt enig med deg.. men jeg følte for å få det ut når det legges ut krass kritikk mot meg og Iselin personlig. Jeg vet det er såkalte nickfander som holder på, og at man ikke skal bry seg. Men har fått en del hets fra anonyme nå etterhvert, og det var bare det å få det ut som telte. Om jeg formulerer meg provokasjonsmessig så får jeg jo ta det på meg selv at jeg får kritikk da..

 

god sommer til deg også... :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er kombinasjonen av mye hormoner + veldig mange unge gravide jenter som gjøre at det "koker over" her innemellom.

 

Og å tro at alt som skrives på nette bare skal være hyggelig koseprat er vel litt naivt...??? Er man skuffa er det faktisk lov å si ifra, både for den ene og den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk ikke det jeg mente i det hele tatt. Jeg mente personlig hets... Meninger om hva som skrives her inne har jeg da ingenting i mot. Men jeg trodde vi var så voksne at vi kunne holde oss for gode til å starte diskusjoner OM folk. Jeg har aldri ment å skuffe noen som helst.. jeg har gjort motstand når andre anonyme har vært på kanten, men jeg har faktisk gitt meg ganske fort og trukket meg utav diskusjonen. Men om jeg har trakket på folk og skuffet, så beklager jeg det... var faktisk ikke meningen.... Har faktisk bare prøvd å svare folk og kose meg her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og å fjerne anonymknappen er heller ingen løsning, det kommer jo godt fram i "nickfanden"-innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender en sjelden gang at jeg lar hormonene fare av med meg og skrive innlegg der jeg ikke tenker meg så alt for godt om.... men jeg singnerer ALLTID med meg selv: ka-ping, og dermed kan jeg i etterkant enten stå for det jeg har sagt, eller beklage at jeg kanskje lot hormonene ta styringa. Så det så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen handler det om å respektere allsidigheten på nette. Dere velger å signere med nick, og det respektere jeg - og da synes jeg dere skal respektere min anonyme signatur også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Men du er jo også en av de som underskriver med nick da:) Stå for meningene, og for all del så må man få lov til å forsvare seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler virkelig ikke om deg... du skriver ikke dritt og oppfører deg som en tulling. Respekterer at du ikke vil ha nick her. Men jeg respekterer ikke de som gjør det fordi da kan de oppføre seg som de vil! Jeg kan ikke forklare det på noen andre måter... Men som sat, har ikke noe med deg å gjøre det her.. om du ikke begynner å oppføre deg som en tulling med anonymt nick da.. .-p (det var en spøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var netopp derfor jeg en gang forlot din baby... og jeg kommer ikke tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager, anonym, litt feilformulering fra min side... jeg prøver igjen :)

 

Det jeg mente var at jeg faktisk HAR postet innlegg med anonym-knappen selv, men det har hatt sine årsaker. Når jeg eksploderer med hormoner, eller er krass på andre måter, kommer alltid mitt eget nick under innlegget så andre vet hvem jeg er.

 

Altså: anonym-knappen bør fortsatt være tilgjengelig - selvsagt!!! - men det jeg reagerer på er når man gjemmer seg bak den for å gi usaklig og direkte epersonrettet kritikk.

 

Jeg respekterer såklart din anonyme signatur så lenge du holder deg til "spillereglene" - dvs vanlig folkeskikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soffe: du får mene hva du vil. Jeg føler faktisk ikke jeg har trampet på noen, eller sagt at noen ikke får ha egne meninger!! Begynner å lure på hva jeg har gjort deg som gjør at du går så veldig i bresjen for disse anonyme drittslengerne. Jeg syns faktisk ikke det er å si sin mening som når jeg la ut linken, og fikk beskjed om å kutte ut det,for den var lagt ut før. Det syns jeg er kun provokasjon. Jeg gidder virkelig ikke diskutere det her mer, jeg var ikke ute etter en ny diskusjon om meg. Var kun frustrasjon da jeg la dette inn.

 

Konstruktive meninger er alle forbeholdt å ha. Drittslenging derimot skjønner jeg ikke hvordan du kan forsvare en gang. Dere får forsette denne uten meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ..-..januarbaby07..-..

 

Oi... hmmm... nå vet jeg ikke om du kommer til å lese dette en gang.. Jeg har helt tydeligvis ikke formulert meg bra nok. Hovedtrekkene i det jeg mente var: -Drikkasting er totalt unødvendig! Konstruktiv kritikk er greit!

 

Jeg var egentlgi helt enig med deg jeg.. og syns det var kjempefint at du tok opp en sånn sak.. Beklager at jeg ikke utrykte meg bra nok.. Det var aldri meningen å støtte opp bak drittkasterne, for det syns jeg er unødvendig og tullete, og jeg mente aldri å diskutere deg personlig.

 

Uff... nå ble jeg bare trist.... Nok en gang... Unnskyld...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soffe: Da misforstod jeg deg.. Tolka i vei jeg utfra de siste innleggene. Da beklager jeg minst like mye tilbake... hehe... ikke meningen å gjøre deg trist!! Smil og vær glad!! Vi er jo enige da, og det er good!! :-) Beklager å gjort deg trist.. Se på sola og smil igjen??? :-DDD

 

 

Stor trøste klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg ikke kan se at jeg skrev tullete og useriøst i det innlegget med den "kjekke" fotballspilleren. Men det ar dere som ikke respekterte mitt syn på det å se på andre.

Jeg skrev akkurat hva jeg mener om det, og da må dere respektere det. Ikke hetse og tulle med det. Var en grunn til at jeg sluttet den diskusjonen!!

Greit at mannen min ser noen ganger på andre pene jenter. Men da sier han ifra til meg, for han får dårlig samvittighet, Såpass åpent forhold har vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg nesten du har latt hormonene fare avsted med deg igjen, januarbaby... hehehe... :) I forrige innlegg altså. Kast dem overbord og bli deg selv igjen, koselige snille januarbaby07 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ka-ping: Ja innså det ganske kjapt... og la meg på knærne og ba om unnskyldning.. :-)

 

hilsen bare lykkelige januarbaby07... hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde dette skulle være en fin plass for å dele erfaringer med jenter i samme situasjon. og det har det igrunn vært fram til nå. Lurer på om jeg er for gammel for dette. Det er jo så mye dritt slenging og vås!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste er å rett og slett drite i disse som slenger med leppa.. synes litt synd i de jeg.. de må jo ha et trasi liv da... eneste gleden er å få andre til å bli sinte, eller lei seg.. jaja.. iq er fortsatt en fin bil ;o) ikke no å bry seg om.. kos med magene deres, barna deres, mannen deres, og drit i slikt tul.. :o)

 

masse klemmer fra meg :o) <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg som lurer på om her er mange unge her. Det kan virke som om her er litt umodne folk inn på her.. Men dei har jo all rett til å være her,som du og eg... Så la oss holde oss på sider som vi føler oss vel på. Så kan dei krangle og skjelle kvarandre ut så mykje som dei vil. Eg er kun interessert i å høre korleis andre har d i svangerskapet,høste erfaringer og nyte graviditeten..For det er vel derfor vi har desse sidene på internett...Eller har eg forstått helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...