Gå til innhold

Kroppen min føles så fremmed..


wonki

Anbefalte innlegg

jeg er ca 7 uker på vei nå og føler meg rett og stett fremmed i egen kropp. har vært kvalm en uke, men det har gitt seg nå men jeg syns alt er bare helt rart.noen andre som liksom har følt seg litt "uvel" i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Ja, jeg var utrolig oppblåst med en gang. Og ble veldig kvalm i uke 6. Men begge deler gav seg i uke 8 ca. Men så kom plutselig den ordentlige magen settende inn, og det følte alt for tidlig og veldig uvant. :-) Uke 11 nå og like stor som noen i 4 mnd. Kikker ned på magen hver dag og sukker litt tungt.. hehe... den skal liksom ikke være der enda. :-) Men har vendt meg til den nå. Alt føles nytt, og min største ting har vært det at jeg ikke liker å "kjenne at kroppen er der" hele tiden. Vanligvis så drar jeg bare rundt på den.. hehe.. nå er den kvalm, trøtt og sliten... så merker den så godt... dårlig forklart men noe slik.. :-)

 

Man vender seg til det, men det tar bare litt tid.. :-) Og kanskje det bare tok litt mer tid for min del, for det var ikke helt planlagt å få barn nå. Så jeg fikk ikke "tiden" før til å innstille meg på forandringene og sånn...

 

MASSE lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...