selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Poster bare en liten påminnelse! Bord er bestilt til kl 19, gleder meg
ChaChi Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 naaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. ehm.. bare litt fortvilelse fra min side her;) jeg fikk ikke annledning til å gå på det første treffet, og nå har jeg jammen klart å gjøre det samme igjen! får besøk av lillesøster på 10 år i kveld, og skal fortelle henne at hun skal bli tante:) håper det ikke blir så alt for lenge til neste treff da.. for jeg vil også være med:) må vist skrive en større lapp om treff neste gang jeg, så kanskje jeg klarer å la vær å dobbelbooke. *håpløst distre*
Nr-3-i-Magen Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kommer ihvertfall! Gleder meg til indisk - må bygge opp en voldsom sult, for maten der er jo så god, og kommer i store mengder Vi sees!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2006 Blir nok nytt treff om ikke så lenge ja Vi avtaler nok ikveld, så inn med deg på BIM-treff-sidene, sjekk hvor og når, og SKRIV EN DIGER LAPP OG KLISTRE I PANNA!!! Neste gang SKAL du være med!
Hanne og jentungen Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Vi spiser masse indisk hjemme og jeg elsker det. Men hva tror dere jeg har fått avsmak på: sopp og indisk....! Er ikke det typisk? Satser på at lysten kommer tilbake når jeg kjenner luktene..
ChaChi Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 tror jeg lager en i a4 størrelse med sterke farger og henger den godt synlig et sted.. den jeg hadde denne gangen var ikke stor nok og på kjøleskapet.. det funka altså ikke.. sier det igjen; hååååpløst distre .. men dere får kose dere med indisk i kveld:) så skal jeg henge meg med neste gang:) *lover*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå