Gå til innhold

Trondheimsjenter: husk BIM-treff ikveld på Jadab :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster bare en liten påminnelse! Bord er bestilt til kl 19, gleder meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

naaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.. ehm.. bare litt fortvilelse fra min side her;) jeg fikk ikke annledning til å gå på det første treffet, og nå har jeg jammen klart å gjøre det samme igjen! får besøk av lillesøster på 10 år i kveld, og skal fortelle henne at hun skal bli tante:)

håper det ikke blir så alt for lenge til neste treff da.. for jeg vil også være med:) må vist skrive en større lapp om treff neste gang jeg, så kanskje jeg klarer å la vær å dobbelbooke.

*håpløst distre*

Skrevet

Jeg kommer ihvertfall! Gleder meg til indisk - må bygge opp en voldsom sult, for maten der er jo så god, og kommer i store mengder :) Vi sees!

Skrevet

Blir nok nytt treff om ikke så lenge ja :) Vi avtaler nok ikveld, så inn med deg på BIM-treff-sidene, sjekk hvor og når, og SKRIV EN DIGER LAPP OG KLISTRE I PANNA!!! Neste gang SKAL du være med! :)

Skrevet

Vi spiser masse indisk hjemme og jeg elsker det. Men hva tror dere jeg har fått avsmak på: sopp og indisk....! Er ikke det typisk?

Satser på at lysten kommer tilbake når jeg kjenner luktene..:)

Skrevet

tror jeg lager en i a4 størrelse med sterke farger og henger den godt synlig et sted.. den jeg hadde denne gangen var ikke stor nok og på kjøleskapet.. det funka altså ikke.. sier det igjen; hååååpløst distre ..

men dere får kose dere med indisk i kveld:) så skal jeg henge meg med neste gang:) *lover*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...