lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 I dag tidlig våknet jeg og gikk på do kl 5, helt vanlig. Også vanlig at jeg da ligger våken leeenge etterpå. Lillegutt våknet også da, så han lå¨og sparket og holdt meg med selskap. Så herlig det er med disse sparkene! Kjente lykkefølelsen fra topp til tå. I 6-tida våknet sambo, og han skjønte nok lite da jeg sprudlet og sang og sto opp for å lage frokost til han så tidlig. Han sa han nesten måtte ringe jobb og si at han ikke kunne komme for kjerringa var blitt gal... he he... Jeg er kjent for å være mårragretten... tihi!! Jeg er lykkelig!!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2006 Ja...=) Kjente jeg måtte få det ut!!
Praelia Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Hei, for en god start på dagen for deg:) Våknet selv av et byggefirma som hamet utenfor vinduet, hehe..... (misunner deg:) Ha en forsatt nydelig dag!
selfangerkjerringa Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Koselig! Jeg måtte dra 2-åringen min ut av senga idag... "mammaaaa. trøøøøøttt...." jeg forklarte at vi måtte stå opp, fordi vi skulle til dagmamma og mamma på jobb. "javel. gla i dæ mamman min" svarer hun og smiler til meg med morrastrøtte øyne Hvem kan unngå å bli i godt humør av sånt?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2006 Tross at du hadde en litt dårlig start, håper du får en flott dag:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2006 Så søtt... Unger er herlige! Ha en fin dag på jobb:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå