Gå til innhold

Nå er det berre 1 time til jeg skal til lege:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd det lekekr litt fostervann. kvir meg så utrrolig mye. Hviss dette går galt, ja da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Kommer tilbake med oppdatering. er i dag 14+0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva slags undersøkelse de skal ta på meg foresten?

Skrevet

Vet ikke hvordan pr0ver de skal ta, men ville bare 0nske deg masse lykke til :) Krysser fingrene for deg og babisen, det gaar sikkert bra!!

*Klemmepaa*

Skrevet

Skjønner du gruer deg... Alt går som oftest bra, så prøv å slapp av mest mulig. Tror de sjekker om livmorhalsen er lukket, og kanskje de vil sjekke "innholdet" i truse/truseinnlegg. Der kan de se om det er utflod eller fostervann. Det er veldig vanlig med økt utflod under svangerskapet, og det har nok fått mange bekymret! Lykke til!

Skrevet

Ser de etter om babyen min har det bra også med det samme?? Jeg kjenner jeg er dritt lei av å gå gravid. de første mnd blødde jeg hele tiden, å nå skal jeg bli plaget av dette. Kjenner jeg blir så frustrert

Skrevet

De sjekker nok knøttet og med det samme :)

Krysser fingre og sender stor klem!

Skrevet

Kan hende at de sender deg til ul eller så kanskje de lytter etter hjertelyd. Men det er ikke alltid de finner hjertelyden så tidlig. Min gutt var så aktiv at en gang så klarte de ikke å fange lyden (i uke 16), men alt var bra for det.

Den første tiden er slitsom pga mange bekymringer. Jeg har mistet tvillinger for to år siden og har bekymret meg veldig mye dette svangerskapet. Men kan trøste deg med at det er ikke lenge til du begynner å kjenne liv i magen, og da blir det veldig mye bedre. Da får du stadig bekreftelser på at alt er bra.

Jeg er nå i uke 22, og nå er det gøy å være gravid. Tiden går fort framover for deg nå, så snart er du også "ovanpå":) Hvis det er no trøst..

Skrevet

Uff Tryne, nei ting skal ikke være lett. Men du, dette her går fint!

Det har jo gått bra helt til nå, da vil resten gå bra også!

Jeg skal krysse fingrer og tær og alt som kan krysses...:)

Skrevet

Jeg skal til privat lege/gynekolog/jordmor, så jeg rekner med de tar innvendig UL. grunnen til at jeg er så bekymret er fordi jeg brukt nesten 2 år på å få til denne spiren. At jeg endelig ble gravid er ett mirakel, det kan være første og siste gang. derfor er jeg så redd for å rykke tilbake til start.

Men nå får jeg gå, tar en stund å kjøre dit

Skrevet

Krysser fingre og tær. Dette skal gå bra!!

Skrevet

Håper det gikk bra hos legen idag! Massevis av lykke til for deg og mirakelet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...