sjettejuli Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 hvordan føler dere dere? jeg har termin på torsdag, men det har liksom ikke skjedd noe, går med mensenmurring innimellom, ogs stikkinger nedover, liksom. Ikkeno slimpropp, tullerier eller kynnere, her nei. Betyr det at jeg har evigheter igjen?
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hei. Har termin på mandag. Bare litt kynnere, mens murringer og ryggvondt. Ikke noe slimpropp eller noe her heller. Og beynner å bli seriøst lei nå. Er nå helt overbevist om at lille gull har lyst til å bli der hun er til evig tid. Blir den første i verden der den aldri kom ut.
A4 Husmor.... Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Har tegningsblødning og forventer snarlig action Krysser fingrene
sjettejuli Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2006 jaja, vi får krysse fingre for at en fødsel kan begynne plutselig, uten noen spesielle forvarsler også...
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Har termin på mandag! Har en del mensmurringer, vondt i ryggen og slike ting, men noe bebis er det enda ikke kommet! Vedder på at jeg går 9 dager over termin denne gangen også!!!!!!!!! *sukk*!!!!!!!!!!!!! og jeg som er såå lei nå appåtil!!!!!!!!!!!!!! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå