Gå til innhold

Babyface, Villemo3 eller noen andre...

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har blitt spådd av nattinatt, og lurte på om dere også kunne tenke dere å spå meg slik at jeg kan sammenligne svar.. Hadde blitt kjempeglad om dere kunne det!! Men ikke kikk på hva nattinatt spådde først da:)... Jeg lurer på når jeg blir gravid.

Jeg er født 09.10.77 og min samboer 22.04.74.

På forhånd tusen takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5545709-babyface-villemo3-eller-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nå inne i en periode som kan høste mye suksess og muligheter. det er et svært positivt kort, og du vil kunne utvikle evnene dine videre.

Dog, er du også inne i en periode hvor det føles ut som om alt står stille - men fortvil ikke, du vil før eller siden komme ut av denne perioden og komme deg videre.

Jeg ser at du har ganske god intuisjon, og du bør følge denne. Etter den stille perioden kommer enda en periode med suksess og seier. Du har kanskje kjempet for å komme deg hit, men nå kan du høste fruktene og nyte din kreativitet. I den umiddelbare frentiden vil det kanskje komme flere sekskapeligheter og aktiviteter.

Om en tid kan det kanskje bli problemer i jobbsammenheng; et partnerskap (jobbsammenheng) vil kanskje ta slutt eller ting vil kanskje føles meningløse eller ønsket om å oppnå enda mer sperrer for gleden av å ha kommet dit en er kommmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...