Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Vil bare si at jeg er sååå glad for at jeg begynte med reductil, på en mnd har jeg gått ned 4.4 kg... Huff det er deilig
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 grattis... kjempe flott å se vekta gå nedover.... får reductil om noen dager jeg også... gleder meg til å komme igang..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 høres deiligt ut med nedgangen... Kan du fortelle meg litt om hva reductil er, hvordan det virker g hva du spiser om dagen? Bivirkning? Skulle gjerne gått ned rundt 8-10 kg... har ikke dårlig tid, men sliter med å komme igang...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 De som har bmi over 30 får reductil. Man blir fortere mett og man spiser ikke så mye som før. Og man får høyere forbrenning. Dessuten har man ikke lyst på søtsaker heller. Så det er kjempe deilig å ikke tenke på mat hele tiden.....
skorpion-75 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Reductil har hjulpet meg også masse. Gått ned 17 kg siden nov. Men må bare si det at det er ikke alle som har like stort utbytte av de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå