Mamma28MedSpire Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg er nå 25 uker, og plutselig har nurket blitt kjempe rolig!! For en uke siden var den jo utrolig aktiv inni der! Nå er det så vidt noen små bevegelser i løpet av dagen..som jeg knapt merker! Er det fler enn meg som har det sånn? Jeg vet jo at den begynner å sove litt mer den tiden her, men det skjer vel ikke sånn plutselig vel? Trodde det kom gradvis... Er litt bekymret for at den ikke har det bra siden jeg har solet magen min litt de siste dagene Har så dårlig samvittighet for det. Den sier vel ifra om det blir for mye?!?! Min er heeelt rolig når jeg ligger i sola... hører fra andre her at den er mer aktiv i sola...
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Gullet mitt i magen, er også ganske så rolig om dagene... Er nok varmen som slår inn =) Men på kvelden når mor får i seg kald drikke, kanskje litt sukker, ja da merkes det! Om du føler det ubehagelig, ta kontakt med føden for en sjekk vel?!
cecilie stolt mamma :) Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Er du litt usikker så hadde jeg villet kontaktet føden, det er bedre en gang for mye. Og du blir selv mye roligere om du vet at alt er ok..
ballong Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Min lille krabat ble også plutselig rolig, er i uke 23. På kvelden livner det til, når barna er lagt og jeg roer meg for kvelden, setter meg foran tv, leser o.l da blir det fart på sakene...masse liv og kjenner det bukter seg der inne. Sover mye nå samler energi til å bli tykk og fet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå