Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Mandag 26juni kom vår sønn til verden ved St.Olavs i Trondheim. Han ble tatt med planlagt keisersnitt da han lå i seteleie og var blitt målt til rundt 4500gr. Han var 4210gr og hele 55cm, og verdens nydligste :-) Han er en uke i dag og kjempe snill. Vil bare si til dere som kanskje skal ha planlagt keisersnitt at det ikke er noe og grue seg for, alt skjedde fort og det eneste jeg kjente var at noen klemte på magen min. Lå og snakket helt vanlig med samboeren min under hele angrepet som om at ingenting foregikk bak forhenget :-) Helt til jeg fikk gutten vår på brystet, da kom tårene til oss begge fort ja:-) Fikk han med meg på overvåkinga og der lå vi bare og koste oss i to timer :-) Hadde forresten et kjempe fint barsel opphold på St.Olavs, så for min del er jeg ikke skremt for og få flere barn nei :-)
Tulle06ogPrins10 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer så mye. Jeg skal selv ha ks på fredag. Gleder meg masse!!!!!!!!!!!!!!!!
Aga:-) Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Gratulere med gutten! Kos dere masse fremover, vi ses kanskje inne på DinBaby?
glafruen Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Er her innom og titter bare,hører til i 1.tri.... GRATULERER med lilleprinsen.... (kan ikke la være...men det heter inngrep,,ikke angrep.....IKKE VONDT MENT!!!!! Det gjør ingenting,bare artig å lese...) Klem fra
LoopyLoo fikk jente 15.07.06 Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer så masse med den (store) lille prinsen! Lykke til i tiden som kommer!
-Juno- Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Gratulerer så masse med den lille gutten! Trodde jeg også måtte ta keisersnitt pga seteleie, men min lille gutt snudde seg i siste liten, heldigvis! :-) Måtte smile når du skrev 'under hele angrepet', hehe:-O Inngrepet mener du vel? ;-) Kos deg masse med din lille keiser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå