Brummeline3barnsmor Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Fikk denne for lenge siden...beklger at jeg ikke har svart før nå!! Denne er ment til "Brummeline". Hvordan klarte du å gå ned 30 kg på fire mnd?? Hva spiste du? Trente du? Hvor høy er du og hva veide du før du gikk ned? Jeg blir så ivrig når jeg hører om folk som går ned masse fordi det vil jeg å... jeg vil ned 30 kg jeg å.... ihvertfall... jeg er 1.74 og veier 115 kg... skulle egentlig gått ned mer, men får se hvor langt jeg kommer...... Håper virkelig du svarer meg nå altså....hehe :) Fortell masse, mest mulig.... jeg vil vite ;) Hører du hvor ivrig jeg blir?? Hehe.... huffamei... ikke bra vettu.... *babygal* vil_bli_gravid_21_men_sliter;( Aner ikke hvordan jeg klarte d...Jeg er 159 og veide 125 kg før jeg begynnte på xenical. Det jeg gjorde var at jeg la om kosten fullstendig å kuttet ut ting jeg visste var usunne...var egentlig ikke så vanskelig. Dessuten trente jeg 2 dager i uken å gikk en god del de andre dagene. Det er dyrt, men absolutt verdt det synes jeg. Skal begynne ijenn når lillemann er ute av magen å jeg er ferdig å amme.
ville_og_fikk_til_etter_7år Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hei hei Takker så meget for svar, bedre sent enn aldri vettu Den xenical har jeg også tenkt litt på, men vi driver nå og prøver for fullt, akkurat hatt en dobbel pergokur. Men hvis det ikke klaffer nå eller i nærmeste framtid så må jeg gå ned litt. Men vil ikke begynne med noe alvorlige greier akkurat nå. Tror nemlig det skal klaffe..... eller jeg håper ihvertfall Jeg er 174 og 115 kg..... lite aktiv og spiser det jeg kommer over Men vekten har vært stabil det siste halvåret/året ..... ikke verken opp eller ned ett gram!! Så får se på det som litt positivt..... Lykke til og takk for svar
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2006 Du får ha lykke til! håper det klaffer for dere. jeg tror ikke vekta har så mye å si.....jeg er som sagt 158 og var 95 kg da jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå