Gå til innhold

April: Vi er tilbake! (om noen merket at vi forsvant da..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pakket tingene våre og inntok mine foreldres leilighet for større plass mens de var på ferie.

I mellomtiden har Antonio slitt kjempe mye med en ny jeksel, og har hatt mye rennende snørr, feber og løs mage. Ikke sovet noe særlig på natta heller. Ikke noe matlyst, og jeg har sett han har blitt litt tynnere.

Barnehage-tid nærmer seg med stormskritt og mamma har nok blitt litt nervøs for oppstart. Har enda ikke fått noe jobb, så det blir en prøvelse når høsten kommer.

Idag har vi 2 års bryllupsdag, så jeg fikk frokost på senga, og en kjempe fin klokke og et nydelig kjede. Men mannen min har ikke vært hjemme, og med en sutrende liten gutt har dagen bydd på mange utfordringer. Så nå skal jeg, sliten som jeg er, snart ta kvelden. Men Antonio er fremdeles våken.. (han blir alltid satt ut når han blir litt små syk)

Ser det har kommet flere hit, både anonyme og ikke anonyme! Hei hei og velkommen hit!

ellers, hvordan er det med april barna deres?

Sommer klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feil nick.... *flau*

Skrevet

Jo har sett at det er en stund siden du har vore her.

Men tenker at det er sommer og en kansje er på tur eller er ute i finværet. Selv stod eg opp til 20 grader i dag.

Gratulerer med overstått 2 års brulyppsdag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...