Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se om jeg får mye kjærlighet i livet og om samboeren og jeg holder sammen livet ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :) får opp mye positivt rundt dokkar to å d føles som om d e mye kjærlighet rundt dokkar,alt vil isje gå problemfritt men d ligge ein enorme styrke rundt dokkar å eg føle d e viktigt at du gjer av heila deg te han for då vil han gjør d samma med deg..ligge isje någe negativt egentlig men får ein syerke følelse av at skjebnen rundt dokkar to e du ein del med på å avgjør å d e i grunnen veldig bra..har du någe du slide med nå?? virke son on du tenke ein heile del for tiå men,får inntrykk av at d isje direkte dreie seg om deg å sambo???

Skrevet

må opp å ud å lofta meg litt nå også må eg ta kveld..e ganske sleden nå,bruge ganske mye energi på kver enkelt her inne men eg lige d jo bare :) bare dytt på meg visst d någe for då ser eg d mårå tidligt i ein av pausane mine :)

Skrevet

Hehe...ja, jeg tenker mye, sånn har jeg alltid vært..hehe..

Akkurat nå er det sønnen min og kjæresten som plager meg. Fikk nettopp vite at han driver å flørter osv. bak ryggen på kjæresten sin og det syns jeg er stygt gjort. Lurer på om jeg skal snakke med han når de kommer hjem fra syden ( fredag ) Syns dette er såååå stygt gjort mot søte, snille henne ( liker henne veldig godt) Kan du se hvordan dette kommer til å gå? Blir det slutt mellom dem eller ordner det seg...

Hvordan går det med deg? Uff, tenker mye på deg også, du har det ikke lett.

Stor klem fra meg. :-)

Skrevet

go morgen :) d hørtes isje bra ud nei,d fyssta eg følte va at du burde ta d opp med sønnen din å spør han om han kan vær ærlige å sei ka hu damå betyr for han..for eg får opp ganske goe kort på di aligavel så d virke som om d vil ordna seg for di to visst han bare kan vær ærlige å legga flørten på hyllå!!! me meg så potla d å går,går på familierådgivning aleina for mannen vil isje vær me men,d går nok mot skilsmisse for nå orke eg isje mer å vil absolutt isje at någe ska skada ongane på någe vis å d gjør d nå me denne kranglingå å hylingå hans :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...