Gå til innhold

Idemyldring på fineste måte å fortelle nyheten til blivende far!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Evt ringe 10 sek etter at man har tatt testen mens man hulker og gråter så den stakkars mannen tror at noen må ha dødd..minst..hihi..kanskje ikke den beste måten, men det var det min kjære måtte ta til takke med.. :)

Annet tips : Dra til det fineste stedet dere vet og fortell han hvor høyt du elsker han før du forteller nyheten.. (..gulp..nå fikk jeg dårlig samvittighet..) :)

..hilsen en som egentlig hører til på 1. tri, men som sliter med litt separasjonsangst fra "bli gravid"..er jo så koselig her.. :)

Synes denne tråden var kjempefin jeg!

Er ikke gravid selv, men liker særlig den hvor jenta sier: "Du Per... har du planer for den dd.mm.åå?

Han svarer sikkert nei.. hvordan det? Da kan du jo si at det flytter en liten en inn til dere!

Annonse

Har ikke vært så mye her inne i det siste, og noen ganger kommer jeg på hvorfor....

Men mitt forslag er å pakke inn (den positive!!) testen og si "værsågod, jeg har laget noe fint til deg!" Evt. skrive på et fint kort... jeg er sikker på at jeg hadde kommet til å grini akkurat som deg, frøy@, så da kan det være greit å uttrykek seg på andre måter!;)

Ha en riktig fin kveld alle sammen!

jeg har sagt til han at den dagen testen er positiv... skal jeg komme med 3 røde roser ned på jobben hans... da vet han at vi har en til i vente=)

gleder meg sånn til å bli 3, en liten familie:=)

Da jeg fikk positiv test i fjor (mistet) var samboer i en annen by, og før jeg fikk ringt han hadde katten kommet inn med hovent øye og jeg var superbekymra. Så det ble sånn på telefon: "Jeg har en god og en dårlig nyhet" og den gode drukna faktisk i den dårlige inntill jeg hadde vært hos dyrlegen og konstantert at katten fremdeles kunne se... Hva skal man med baby når man har to katter å bekymre seg for? 8-)

Neste gang håper jeg det blir jubelbrøl! :-) Tester om morningen og kommer ikke til å klare å holde meg lenge nok til å finne på noe kreativt. Men kanskje ovenfor besteforeldrene? Det ble litt bardus forrige gang..

Ja,vi snakket om det her om dagen, men jeg fikk "streng" beskjed om at skulle jeg teste, så ville han være der!Og han ville ihvertfall ikke få det over telefonen! Sukk, han er nå søt da!:)

Sorry, dagdrømte litt...;)

Ellers så er det jo flott å ta han med et sted da!:)

Jeg skrev et kort som liksom var fra hunden vår, fordi han er den eneste "babyen" vi har foreløpig. På kortet stod det.

Kjære pappa

Jeg skal bli strorebror,

du skal bli pappa og mamma skal bli mamma.

Og så fikk han 12 røde roser.

Annonse

Har ikke opplevd det enda men har planene klar.Jeg skal kjøpe en boxershorts der det står verdens meste pappa og pakke inn sammens med testen og bebyklær.Og legge på middagstellerken hans.Glær meg til den dagen kommer.

Artig at du lagen en sånn tråd Liv Anne!!

Kanskje ikke så romantisk forslag dette her da..men jeg tenkte at det har vært arti å gjort det som følger:

Tatt bilde av den positive testen med mobilen og sendt bildet på mms til han mens vi begger sitter overfor hverandre å ser på tv...vært så arti å sett utrykket hans da...hehe..(kommer nok sannsynligvis heller til å sprekke av glede å må ringe han tvert jeg vet det om han er på jobb..eller komme løpende som en annen forvillet and å hoppe av glede...)hmm..gleder meg uansett til den dagen kommer c",)

Min kjære kommer til å få en gave: En bitteliten baby-body som det står "Älskling" på! :)

Kjøpte den i et svakt øyeblikk når tanta var to uker forsinka tidligere i år... :P (men ho kom selvfølgelig dagen etter...)

jeg tenkte å balle sammen røykpakke som symbol på at nå er røyken ferdig for en stund og legge den på 1. trappetrinn. Deretter tenkte jeg å legge en rosa sløyfe på neste trinn og deretter en blå sløyfe på neste trinn og en bleie på neste trinn og så testen på neste trinn og så står jeg selv på toppen av trappa med 3 røde roser til ham.....

Men har jo aldri vært gravid da, så håper at jeg snart får gjennomført mitt lille stunt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...