Gå til innhold

Slapp mage og noen kilo for mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble magene deres som før igjen etter fødselen? Og når veide dere det samme som før? Jeg fødte for 8 mndr siden, la bare på meg ca 13 kg, men sliter enda med de siste 4-5kg! Ammer fremdeles, men det har vel kanskje ikke noe å si...Begynner å bli rimelig lei av disse ekstra kg, og den slappe magen, jeg som var så flink å la på meg så lite syns jeg...Snufs..Takknemlig for andres historier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke tilbake til det samme desverre.. 8 mnd siden jeg fødte...

gått ned 25 kg.. , la på meg 35 kg under graviditeten...=(

Men skal ikke ned så veldig mye til uansett..., trener mye vekter så klærne passer snart uansett.. Har nok gjort om endel fett til muskler siden vekten ikke stemmer.. =)

Skrevet

Jeg la på med 11 kg(men hadde veldig liten baby). Ca 6 mnd etter fødsel var jeg gått ned de 11 pluss tre til. Nå har jeg gått ned enda to kg, MEN ER KJEMPESLAPP... Rumpe lår og mage henger, selv om jeg er tynnere enn før. Utrolig kjipt.... Prøver å ta situps osv, men virker som om det er kommet noe ekstra på magen som bare skal være der...fått en annen form på magen syns jeg også(litt kul på magen liksom?)... Jeg har ikke gjort noe som helst for å gå ned, bortsett fra at jeg sluttet m cola. Ellers spiser jeg alt jeg vil ha, snop osv. Jeg ammet forresten i 10 mnd. Men vekten har ikke forandret seg etter det. Antar at jeg må begynne ¨å trene, men trening er absolutt ikke MEG...så...får se. Men kjipt med alt som bare henger....

Ta tiden til hjelp, kanskje de plutselig renner av?

Skrevet

Sliter fortsatt med de 4-5 siste kg. Og nå er det over 1 1/2 år siden jeg fødte. Men er overhode ikke flink til å spise sunt. Det holder en periode også sklir det ut igjen. Jeg gikk opp 15-16 kg under graviditeten. Så for min del må jeg kjempe meg ned de siste kiloene. Jeg sluttet itillegg å røyke når jeg ble gravid. Og har ikke begynt etter jeg fødte. Derfor flyr jeg i skapenen hele dagen på leting etter noe å spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...