Gå til innhold

hei på dere!

mamman_til_Noah_&_veslegutt!

Anbefalte innlegg

husker ikke om jeg har presentert meg her før jeg, så gjør det nå!

mistet en liten en den 8.april, i tolvte uke. er nå gravid på ny. 4+3.

har en liten go'gutt på 13,5 mndr som heter Noah. er samboer med pappaen hans, som jeg har vært sammen med i litt over 6 år.

kjenner at jeg ikke helt klarer å glede meg over at jeg er gravid enda. tror jeg skal bli ganske lettet når jeg har kommet meg over tolv uker.

lykke til med spirene deres!

klem fra

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ny spire. Får håpe den klamrer seg godt fast. Jeg er ikke gravid enda, men håper det er begynnt å dannes fosteranlegg i magen min i disse dager... (oppdaget MA 19/5) Så jeg håper å kunne teste positivt om et par ukers tid.

Kos deg masse, og prøv å nyt svangerskapet Skjønner at du er redd for å miste igjen, men sannsynligheten for det er ikke noe større nå enn den var forrige gang du var gravid etter hva jeg har hørt.

Hei du! Og grattis med ny graviditet! :-))

Krysser fingrer og tær for deg... Håper det går bra nå da!! Skjønner at du ikke klarer helt å slappe av og glede deg over graviditeten ennå.. Likevel: DU ER GRAVID NÅ!! JIPPI!!! ;-))) hehe.. Jeg blir selv så fryktelig gla når testen er positiv! Håper det snart skjer igjen for meg også!

Klem

Gratulerer så hjertelig masse! Så gøy å høre!!!

Hadde selv en MA i august i fjor i 13. svangerskapsuke, og ble gravid igjen etter ca 4 mndr. er nå i uke 33 og alt ser ut til å gå bra denne gangen! Det gjør det nok med deg også - pass på at du får den oppfølgingen du føler du trenger for at du skal føle deg trygg. Det verste er å gå å tro at fæle ting har skjedd. Ta heller en telefon for mye til sykehuset og be om UL dersom du skulle uroe deg for noe!

Kos deg med tanken på at du nå er gravid igjen og nyt følelsen av en liten spire inni magen din =)

Klem,

Vet godt hvordan det er å ikke helt våge å glede seg over ny graviditet...

Jeg mistet i MA i jauuar 2006, var da i 10.uke. Nå er jeg 12 uker på vei (i morgen 13 - jipppy!) og først nå har jeg begynt å "forstå" at dette kan gå bra. For meg hjalp det å komme forbi den sv.skapsuka da jeg mistet forrige gang, det er jeg helt sikker på at vil hjelpe for deg også!

Et råd til: hvis du selv ønsker det, burde du ta tidlig ultralyd hos en privat gynekolog. Let litt i området der du bor, forhør deg med andre og finn en lege som har tid, kunnskap og forståelse. Det er fantastisk å se og høre at hjertet til babyen din slår - og det kan man se allerede fra midten av 6. uke!

Hvis du tilfeldigvis bor på sørlandet, må du svare meg igjen, jeg kan anbefale deg en fantastisk gynekolog i Arendal. Jeg har selv vært til 3 ultralyder hittil i dette svangerskapet, betaler 50(!) kroner per gang og blir SÅ mye roligere etter et besøk hos ham. Skal til ny ultralyd hos ham til uken, etter det tror jeg at jeg klarer meg fint med ordinær ul i uke 18-19 .

Et eller annet sted her på BIM-sidene har noen lagt ut oversikt over ulik abortrisiko avhengig av hvor langt i svangerskapet du er kommet. Les det - og gled deg for hver eneste uke som går!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...