Gå til innhold

Idag har jeg ikke kjent like mye liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på min 29. uke i dag! Har kjent vesla, men ikke fult så mye som i går! Og nå begynner det jo å bli ganske sent også, tenkte jeg skulle se det ann utover dagen.. Men nå er jo som sagt dagen snart over! Er det mulig at bebisen kan bli litt roligere når det er så varmt? Mener jeg leste det et sted.. Det har ikke vært helt stille altså! Bare roligere, liksom..

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille skatt er veldig livlig, men innimellom har hun roligere dager. Det er selvsagt mulig hun snur seg inn mot midten og at jeg derfor ikke kjenner henne så godt... men...

Aner ikke om det har noe med varmen å gjøre...

Noen ganger (særlig hvis jeg stresser litt) er magen min hardere og jeg følger nok heller ikke like godt med... så da kjenner jeg ikke så mye... (Men det hjelper å legge meg ned og slappe av)

Så nylig filmen "I mors mage" igjen. Der sier de at fra uke 28 sover babyen 90% av tiden og hvis babyen sover tungt kan det være umulig å vekke ham/henne.... (Isåfall sparker min også i søvne, men,..

Hm... Det var alle ting jeg kunne komme på i denne sammenhengen... Lykke til! Forhåpentligvis får du kjenne masse liv igjen år du legger deg!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...