Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Driver å pakker sykehusbagen min nå jeg, alt er i boks..men hvor mye klær skal man ta med til babyen liksom? Trenger man kun til hjemreisen? Takker for svar =)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 hei. jeg har pakket bagen.. du tar med deg til hjemmereisen og noe du kan ha på deg på sykehuset.. til baby kan du jo bare ta med det baby skal ha på seg på hjemmereisen..
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 supert! nå ble bagen litt lettere tror jeg =) var egentlig det jeg trodde, men turte ikke komme med altfor lite klær til lisjen...så takk ska du ha =)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 jeg har pakket ner litt kler til babyen... på sjukehuset har dei jo kun sånne skjorter til babyene..litt kjekt å kunne kle på babyen litt fine kler og når ein får besøk:)
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Jeg pakker kun ned klær til meg selv pluss hentesettet til babyen....fikk så mye babyklær i gave sist jeg fødte at bebisen hadde klær så d holdt.
På'n igjen Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Blir litt stressa av at alle er så opptatt av hva som skal være i denne bagen... SKjønner jo at man ønsker å være litt forberedt, men trenger man så mye de få dagene man er på sykehuset da? Er 12 år siden jeg fikk baby sist og jeg klarer ikke huske hva jeg hadde med til baby'n og nå hører jeg flere si at de ikke får noe på sykehuset, kan da vel ikke stemme? Har ikke kjøpt hjemreise klær, for det tenkte jeg pappa'n og søsknene kunne handle når vi finner ut om det faktisk blir en gutt og hvor stor han egentlig blir, har jo ikke lyst å ha for små eller alt for store klær på nurke når vi reiser hjem... Har gudskjelov 8 uker igjen, så kanskje jeg blir litt mindre stressa når ting nærmer seg og jeg bare må begynne å pakke...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg skal føde på Ullevål og skal da på hotellet etterpå.. Der har jeg hørt at man må bruke egene klær under hele oppholdet.. Så jeg må ha med en del klær til den lille
clio Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Sist hadde jeg med meg litt til barnet også til å ha på sykehuset. dette fordi vi på ahus sist fikk bare undertøy pluss teppe. dette syntes jeg var tungvint, lettere med klær enn teppe når du holder baby, og den skal hilse på de som kommer på besøk osv. Kommer til å ha med klær til baby denne gang også.
m*78 Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Jeg hadde med kun til hjemreise sist, å kommer til å ha det samme denne gangen også. På sykehuset brukte han trøye, bleie, hvit bommulsteppe og helseteppe ytterst. Tror babyene liker å få dette litt tett/stramt rundt seg, de er jo vant til å ligge ganske trangt. Det eneste hadde kanskje hvert et par sokker... Men trenger ikke dra på så mye klær til babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå