Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 kan dere fortelle litt om erfaringene deres?? satte det i gang fødsel f.eks?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 dytter for deg jeg. for jeg lurer på det samme.... håper noen kan svare...
To prinser og ei prinsesse Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Jeg prøvde 3 dager før term, ingen virkning annet enn at jeg ble kjempekvalm å skikkelig dålig....Men nå var ikke jeg modnet skikkelig heller da...Selv hvor dålig jeg ble første gang så prøvde jeg en gang til en uke over term...da var jeg så ivrig å fødeklar at jeg trodde virkelig at det kom til å skje...men sukk nei:o( Ble bare skikkelig dålig imagen å fikk masse kynnere...satt oppe hele natta å håpte på at noe skulle skje..(kynnerne evt bli til rier?) Men nei nei...ingenting...var helt utslitt neste dag:/ Jeg var 1 gangs og gikk 8 dager over tida før han ville ut:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Tok 2 ss i en havregrynsgrøt:( vondt, men riene startet de.. Ble heller ikke dårlig i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå