Gå til innhold

Noen råd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er skikkelig deppa for tida fordi jeg er så vannvittig lei av å være gravid nå, er en uke til termin. Har prøvd alle råd nå for å få i gang ting, men hjelper ikke. Hatt sex, tatt lakserolje, spist ananas, trimma, varme omslag på brystene. Vet at mange da sier at han ikke er klar til å komme ut, må være tålmodig, men klarer snart ikke mer. Spiser usunt i tillegg, så tro det blir en enorm baby.

Hva skal jeg gjøre?? Orker ikke dette mer! Blir ikke bedre av å se innlegg av alle som har født før tida..

Måtte bare lufte meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste rådet jeg har, er at du må nok smøre deg med tålmodighet... Hjelper ikke så mye, men vi har ikke så mye valg., Er skikkelig utålmodig jeg også, vil bli ferdig nå! Hadde det ikke vært for maserier og falske alarmer, så har jeg heller ikke vært så lei tror jeg... Sex skal også være det eneste som faktisk funker, så det er bare å hoppe til køys :)

Skal være enig om at det er surt å se den ene etter den andre snike i køa, men det blir vår tur snart også, HELT SIKKERT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg skrive noe som ikke er så hyggelig, i håp om at du greier se det positive med graviditeten!! Tenk på alle de som prøver ¨bli gravid, som ikke greier det, som kjemper ¨år etter år..uten resultat, som tar prøverørsbehandlinger....og alikavell ikke blir gravide...som gjerne og søker om adopsjon, der de må vente flere år...før de får tildelt et oe barn....dette er noe som koster både tid, krefter og penger...alt du trenger gjøre for å oppleve gleden ved å bli mor...er å gå gravid 9 mnd...tror gjerne de som opplever barnløshet gjerne skulle vore i dine sko, så se på deg selv som heldig....nyt at du er heldig som har fått opplevd det mange desverre bare kan drømme om.....

kanskje du synes dette ikke er rettferdigt mot deg....men kanskje det greier snu din holdning til noe positivt????! nyt graviditeten som om det er din siste....n¨r barnet er født vil du nok etter en stund lengte tilbake til det å ha barn i magen.....

IAF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...