Gå til innhold

det e utrulig godt å være ute i permisjon!! noen flere?


lykkelig gravid trønder t 23/3

Anbefalte innlegg

ja no e eg endelig gått ut i permisjon... Kan endelig ta d med ro og ta vare på seg sjøl og babyen..... e så godt å kunne sove litt ekstra utpå dagen siden d bli mye intervall soving på natta. Må opp å tisse 3-4 ganger nå..... var hos jordmora i dag og no va hode festet seg!! JIPPI!! no veit eg at han kjem ut riktig vei.....

 

har no ordnet d meste heime... skal skru opp senga i mårra (d siste på lista) har venta med d for mamma e litt overtroisk.... men no e han klar for å komme ut så no skrur eg opp senga... Bagen står klar på badet.. godt å kunne slappe av no...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VELDIG godt å endelig være i permisjon ja. To uker siden jeg kom ut i permisjon nå da... men det er utrolig deilig. Jeg har også gjort litt praktiske ting i denne tiden. Ikke klarer jeg å sove så lenge da. Har hendt at jeg har stått opp kl. 05 om morgenen, men kan jo sove på dagen også. Deilig å kunne sitte på verandaen og lese en bok. Så var vi i Sverige og hentet barnevogn og bilsete i går. Vogna var litt forsinket, så begynte å bli litt stressa. Men endelig står det klart. Ikke er jeg lei av å gå gravid heller. Nyter tiden jeg kan lese en bok, sy gardiner, få besøk/besøke venner etc. Riktig koser meg. 15 dager igjen til termin for meg da, så kanskje jeg er litt mer utålmodig om en uke eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfen79

 

jeg har 17 dager igjen til termin, og jeg gikk ut i permisjon 01.07.... og du har 15 dager igjen og har vært ute i 2 uker.... tok du permisjon tidligere, eller har jeg misforstått hvordan regne ut når ta permisjon? jeg har termin 21. og jeg regnet bare 3 uker for den tid når jeg fylte ut papirene.... har vært borti flere som har tatt permisjon tidligere og har omtrent samme termin som meg.... må no bære spørre.. =)

 

hvordan er bilsete deres forresten? vi monterte vårt i bilen i går og jeg synes den stolen va litt bratt... har dere nett til bagen i bilen, eller skal dere bare bruke stol? mye omdiskutert hva som er sikkert... i noen land er d faktisk ikkje lov til å bruke bag og nett i bilen... blir så usikker når jeg hører så mye forskjellig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

permisjon eller ikke. her skjer det så mye, at jeg har nesten ikke hatt mulighet til å tenke på den lille imagen. har 2 gutter på 2 og 4 år, som ikke er så rolige, krangler om alt hele dagen.. slitsomt.er alene med dem, så det er lite avlastning. min samboer får ferie uka før termin, så da får jeg kanskje litt kvile før fødselen. var utrolig sliten før fødselen hadde startet med nr 2 også, hadde da en på 20 mnd. de 2 siste svangerskapene har jeg hatt bl som er helt j...

ikke enkelt å springe etter 2 stykker som tar hver sin vei..

 

hodet hos meg har vært festet i mange uker nå.. men enda lar han seg vente på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...