Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Har nettopp kome heim frå ein fantastisk deilig dag på stranda. Den slutta derimot ikkje så deilig, tok eit bad (første for året).Då eg kom på land igjen var brystvortene så smertefulle at me måtte avbryta resten av kvelden og reisa heim. Dei stod ut og var knallharde, litt blåaktige og kjempevonde. Vart fysisk kvalm av smertene. Det vart derimot bra så fort eg fekk på meg varme klede. Må eg ha ein bh til å bada i og ein bh til å sola meg i?? Nokon som veit kvifor dette skjer? Og om det er noko eg kan gjera for å unngå det? Vil jo gjerne bada då ..
sajam Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Du må alltid skifte til tørr overdel når du har badet og er gravid, den beskjeden har jeg fått av legen alle tre sommerene jeg har gått gravid. Husker ikke helt hvorfor da selvfølgelig, men spør jordmor eller lege neste gang du skal dit. Vet selv hvor utrolig vondt det gjør, det er helt ekstremt spør du meg.
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Tusen takk for svar, skal nok ha med meg meir enn nok tørt neste gong For det her vil eg ikkje oppleva fleire gonger :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå